Tuesday, September 29, 2009

Sokong isa samad jadi calon umNo...

pemberitahuan:blogger ini menyokong penuh kehendak ahli ahli umNo teluk kemang yang mahukan Isa Samad sebagai calon umNo di pilihan raya kecil Bagan Pinang.dan amat bergembira dengan pilihan umNo kali ini..

yaa,mungkin dengan adanya iSA samad sebagai calon umNo pada kali ini,umNo berupaya memenangi pilihan raya kecil bagan pinang kali ini..dan secara jangka pendeknya,umNo akan bergumbira sambil menari bersama beyonce.

tapi secara jangka panjangnyer,pastinya,semua rakyat Malaysia yang mampu berfikir secara waras dan tahu gunakan akal serta akalnya tidak berada di lutut,maka mereka tidak akan lagi mengundi umno pada pilihan raya yang akan datang...kenapa??

coz,rakyat yang berfikir secara waras akan nampak betapa umNo ni sebuah parti yang bangsat serta mengagungkan perasuah.mereka menghalalkan perasuah sebagai wakil mereka..gua pikir,hari ini umNo patut tukar nama partinya sebagai "Parti Perasuah Semalaysia"..

yang rakyat yang islamik juga akan wajib menolak umNo kerana jelas kelihatan bahawa umNo telah melakukan esuatu yang bertentangan dengan kehendak islam iaitu memilih seorang yang perasuah sebagai calonnya.sedangkan islam amat membenci seseorang yang begini.

Dan PAS juga tidak perlu buat post mortem banyak banyak untuk bakal kekalahan kali ini(jika kalah,tapi peluang untuk menang masih ada jika rakyat bagan pinang ni lebih ramai yang ceredik berbanding yang berodo)...kenapa?well,lu pk la sendiri...

No comments:

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts