Friday, September 18, 2009

Ni pun bukan kali kedua mahathir dikecam...


Kata Tun "Ini bukan kali pertama saya dikecam. Dulu orang dah lupa macam mana pemimpin UMNO kecam saya. Nazri (Menteri di Jabatan Perdana Menteri Datuk Seri Nazri Aziz) dan Menteri Besar Kedah dahulu nak buang saya daripada UMNO.

"Saya duduk dalam UMNO dari mula parti itu ditubuhkan. Yang tegur saya ini belum beranak pun lagi," katanya.
(Utusan Malaysia)


Mulakan dengan ketawa dulu ok..keh..keh..keh..
rasanya ni pun bukan kali kedua pak mahat ni dikecam,
sebelum pemimpin umNo seperti Nazri dan bekas Menteri Besar Kedah,
pak mahat dah dikecam oleh lebih sejuta rakyat 1Malaysia..

mahathir dikecam semua orang,oleh kawan atau pun bekas kawan atau pun oleh lawan...
melayu kecam,cina kecam dan india kecam..belum dikira kadazan iban lagi..
padan muka lo :p :p

No comments:

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts