Thursday, September 17, 2009

kenapa nak ikut perangai yahudi???

Islam amat melarang umatnya daripada mengikut cara orang kafir,samada dari sudat pemakaian,penanpilan,gaya hidup dan sebagainya.ini adalah larangan yang keras dan wajib dipatuhi oleh manusia yang bergelar islam...

pada hari ini,ramai umat islam khususnya melayu di malaysia ini memakai pakaian pakaian yang berlamabng salib kristian,atau t-shirt yang berlatarbelakangkan bible 3:16 yang dipopularkan oleh seorang ahli gusti amarika,Stone Cold Steve Austin .

nabi Muhammad telah mengatakn bahawa jika ada umat islam yang berpakaian seperti orang kafir adalah sebahagian daripada mereka(kafir),atau menanpakkan diri mereka seperti orang kafir,maka mereka adalah sebahagian dari mereka.

apabila penaynyi berkumpulan,merekam engcontohi watak,penanpilan,pakaian,serta gaya orang kafir.bagi mereka,apa yang orang kafir buat,semuanya baik di mata mereka..

Rasulullah juga amat melarang umatnya berpekaian secara songsang yakni lelaki berpakaian wanita dan sebaliknay.dalam hadis Rasulullah yang bermaksud"sesungguhnya Allah dan Rasul melaknat seorang muslim yang menyerupai muslimah dan muslimah yang menyerupai lelaki"

laknat juga bagi remaja lelaki yang berantai,bergelang tangan,serta remaja perempuan yang berambut pendek seperti lelaki.dan laknatAllah ini adalah setiap waktu dan bukan sekadar di waktu tertentu sahaja,kereka akan dilaknat pada setiap masa dan bila bila masa.

adakah anda selasa dengAn laknak Allah?berubah lah...just change,anda mampu lebih baik..

pada pandangan anda,adakah istilah kerajaan borik rakyat rintik boleh digunakan di sini??

No comments:

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts