Thursday, September 10, 2009

kalau mca dah tidak diterima,serpihan mca lagi la...

Presiden MCA, Datuk Seri Ong Tee Keat sebelum ini mendakwa penyokong Datuk Seri Chua Soi Lek, sedang bersedia untuk menubuhkan sebuah parti politik baru yang dikenali sebagai 'Parti Cinta Malaysia' selepas gagal untuk mengadakan mesyuarat agung luar biasa (EGM) bagi membatalkan pemecatan Chua dari parti itu dan jawatan timbalan presiden.

Ibrahim Yaakub dari pejabat Pendaftar Pertubuhan (ROS) PUlau Pinang hari ini mengesahkan kepada Malaysiakini bahawa parti itu telah didaftarkan tiga bulan lalu.

baca lagi

keraspedal:kalau ni blog tukar tiub,senang je gua boleh ketawa sekuatnya dan orang akan faham,hebat hishamudin rais ni,ketawa beliau bawa seribu erti.

tapi malang ni bukan blog tukar tiub,so,berbalik kepada tajuk posting ni,kalau mca dah tak diterima,parti serpihan mca,lagi la tidak diterima..

sebenarnya,dari isu ini,gua harapkan sesuatu yang positif kepada pakatan rakyat dari krisis dalaman mca ni,seperti berlakunnya pendedahkan apa apa maklumat penyelewengan oleh pihak yang tidak ngam dengan presiden,baru sama sama kalah,

tapi malangnya,bukan begitu jadinya..biarlah..

cuma pada pandangan gua sendiri la,parti serpihan ni tidak akan kuat dengan keadaan politik sekarang,kalau dulu,pkr yang menjadi parti serpihan umNo boleh lah melangkah jauh dengan pengaruh DSAI dalam kalangan semua bangsa,tetapi tidak pada mana mana pemimpin mca.

No comments:

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts