Monday, September 7, 2009

anjing dan lembu...



Menurut bekas timbalan presiden McA,dr.chua soi lek,presiden McA sekarang telah mengelarkan dirinya sebagai anjing,(baca:anjing)..

dah bergaduh,kalau dulu saling berpeluk,hari ini bekas kawan dimakan,demi kuasa,tu dalam McA..

lantak la dia orang nak bergaduh,gua tak nak back up mana mana pihak,dua dua musuh,zaman sekarang musuh ni ular,jangan di back up,kadang kadang kita tengok muuh ni macam dah insaf,tapi akhirnya makan kawan sendiri,lihat kajian kes brehim aley@raja katak malaysia.

itu cerita anjing,cerita lembu pula kita lihat ada dalam parti melayu kat malaysia..bermula dengan kes arak kepala lembu sempena membantah pembinaan kuil sehingga mengeluarkan kata kata kesat kepada YB dan menteri besar selangor.."lembu lembu" dalam umNo ni memang perdajjal semuanya.

tidak diketahui siapa yang ajar mereka berkata demikian,pastinya,jika beginilah anak buah,pemimpin pasti lebih teruk.semua "lembu lembu" ini adalah penderhaka kepada keharmornian di negara kita.

dipercayai,"lembu lembu" ini sering melihat video video lucah sepanjang bulan puasa ini,kerana banyak perkataan lucah yang dikeluarkan untuk dihemburkan kepada YB yang hadir.moga "lembu lembu" ini mampos dalam keadaan hina di mata manusia...

p/s-lembu yang gua maksudkan adalah lembu yang berkaki dua,diharap lembu berkaki empat tidak terasa hati...

2 comments:

guaOtai. said...

Salah sekor spesis ni laki Raja Azura rupanyer. Patutlah jahil semacam je dalam radio bila komen bab agama. http://amkpendang.blogspot.com/laki-raja-azura-pun-jadi-hero-gak-masa.html

keraspedal said...

guOtai:

dah tengok...natang natang ni biasa r...kononnya nak jadi pejuang agama dan bangsa,tp.................

dayus sebenarnya,.bini pun tak pakai tudung...nak suruh bini pakai tudung pun tarak berani....

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts