Thursday, September 10, 2009

sah...sah..sah..mahkamah ini lingam korek(x3) yang punya!!!

  (sumber)

Mahkamah tinggi semalam menolak permohonan saman speaker perak yang sah,V sivakumar terhadap speaker perak yang haram,genesen.

alasan mahkamah adalah:

jeng jeng jeng.. "mahkamah tidak berhak masuk campur keputusan DEWAN UNDANGAN NEGERI,Jika berbuat demikian katanya, ia akan melanggar Artikel 72 Perlembagaan Persekutuan yang menyatakan kesahihan sebarang prosiding dalam DUN di mana-mana negeri tidak boleh dipersoalkan oleh mana-mana mahkamah"

ai,kalau mahkamah ni tidak mudah lupa,pastinya mereka sedar bahawa mereka silap dan sesungguhnya zombie dan ahli ecxonya adalah pemimpin haram kerajaan negeri perak..bukan gua cakap,keputusan mahkamah semalan yang cakap..tapi malangnya,mahkamah mudah lupa..mahkamah mudah lupa ..mahkamah mudah lupa...(atau buat buat lupa)..

2 comments:

miezanz said...

biasalah sheikh.... mahkamah dah jadi kuda tunggangan depa... mahkamah dah dicucuk idung... ikut jer apa kata depa... keputusan mahkamah adalah keputan BN...

keraspedal said...

miezanz:

betoi la pepatah arab yg kata:

dua dari tiga hakim masuk neraka.....moga dia tak sempat bertaubat...

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts