Thursday, September 3, 2009

Istilah "take beer" terus bermain di mulut penyokong umNo bangsat.


Semenjak peristiwa arak di selangor,golongan gerombolan pencacai kerap menggunakan istilah take beer untuk mengantikan laungan takbir yang selalunya dilaungkan penyokong parti ISLAM semalaysia PAS.

kalau dibaca komen-komen mereka,mereka tidak lebih tertumpu kepada artikel yang dikeluarkan,tetapi hanya tulis "take beer x2"..macam dah takde apa nak sebut dan komen.
dilihat dari satu sudut,perbuatan ini seolah olah menghina laungan takbir.ya la,kalau pun mereka benci sangat dengan laungan takbir pun(biasa la,setankan,mereka anti dengar takbir ni,yang mereka tahu 'take beer' je) ,janganlah sampai menghina@permainkan laungan itu.tetapi sedar atau tidak,perbuatan mereka ini mampu beri kesan terhadap diri mereka sendiri.

kita sama sama doakan agar mereka ini dilaknat Allah dengan laknat yang berupa musibah yang besar kepada mereka.YA ALLAH,BISUKANLAH MEREKA AGAR MEREKA TIDAK LAGI PERMAINKAN ISTILAH YANG MEMBAWA KEPADA PENYAKSIAN KEBESARANMU YA ALLAH...


baca firman Allah yang bermaksud :
(Sebagaimana hati kaum-kaum yang telah lalu dimasuki perasaan mempersendakan Rasul-rasul) demikianlah pula Kami masukkan perasaan yang seperti itu ke dalam hati orang-orang yang berdosa (yang menentangmu). (Al-Hijr : ayat 12)

No comments:

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts