Wednesday, September 30, 2009

Mahathir nak kempen untuk siapa nanti?

Siapa calon Bn dun bagan pinang dah terjawab,ada yang hepi dan ada yang kurang hepi,yang hepi gua tak nak cerita,yang kurang hepi ni bez sikit..

siapa yang kurang hepi??ahak,tak lain tak bukan,dialah penentang utama ISA sebagai calon umNo bagan pinang,merupakan bekas presiden umNo merangkap bekas Perdana Menteri Malaysia dan merangkap juga bekas ahli parlimen.

Dr.Mahathir,umum jelas tahu bahawa dr.M terang terang2 menolak untuk menjadikan ISA samad sebagai calon UMnO di bagan pinang.dakwanya,umNo perlu calon yang bersih dan ISA tidak bersih(macam la dia tu bersih sangat).

walaupun pernah memimpin umNo selama lebih 20 tahun,saranan tun dr.mahathir dibakul sampahkan begitu sahaja.perasaan kecewa mahathir pasti sukar untuk digambarkan..

najib pula ibarat diluah mati emak,tak diluah mati bapak,ye lakan,kalau tak pilih ISA samad,budak budak umNo teluk kemang akan boikot dia pulak,tu satu hal,dan kalau pilih ISA samad,mahathir pulak yang kena diketepikan.sio,nak tak nak,pilihan yang terpaksa(kalau rela gua tak tahu la)dibuatnya adalah tetap memilih ISA samad sebagai caon bn walau pun tidak mendaapt restu tun mahat.

ni saranan untuk mehathir,:"pak cik,hang pa mahukan calon yang bersihkan,dah umNo tidak mempu sediakan calon yang bersih,berbeza dengan pas yang sentiasa kemukakan calon yang bersih.jadi???takkan ko nak telan balik ludah ko tu,jangan tak pasai pasai ko pergi kempen untuk ISA samad,ya,kitaorg tahu,walaupun ko kempes banyak mana pun,ia takde kesan kerana ko dah hialng pengaruh,tetapi demi nama baik(kah..kah..kah..)ko,baik ko tolong kempen rakyat bagan pinang untuk TIDAK MENGUNDI ISA SAMAD.tak perlu ko kempen suruh undi calon pas,cuma kempen untuk tidak undi ISA cukup da..."

No comments:

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts