Wednesday, September 23, 2009

movie : rendition


Gua baca satu majalah (arena) milik adik gua,adalah satu halaman tentang movie movie terbaru,(buku tu tahun 2007).

Gua tertarik dengan satu movie ni,tajuk dia Rendition...


Gini sinopsisnya:
Apabila seorang warga Mesir -suspek keganasan bernama Anwar El-Ibrahimi (Omar Metwally) hilang lesap semasa dalam penerbangan dari Afrika Selatan ke Washington, DC , isterinya rakyat Amerika, Isabella (Reese Witherspoon), mengembara ke Washington mencari sebab dan punca kehilangan suaminya. Sementara itu, di sebuah pusat tahanan rahsia di luar Amerika Syarikat , penganalisis CIA, Douglas Freeman (Jake Gyllenhaal) dipaksa untuk menyoal siasat terhadap penyeksaan El-Ibrahimi.

gua tidak tengok lagi movie nih,nanti ada masa gua tengok lah melalui youtube..hehe..

1 comment:

guaOtai. said...

Kat youtube tu trailer jer yg banyak tak pun iklan, buat sakitkan hati jer. Selalu gua nonton free kat link ni hehehe --> http://stagevu.com/search?for=rendition&in=Videos&x=14&y=13

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts