Tuesday, September 15, 2009

1MALAYSIA = 1ISRAEL

Mungkin ramai lagi yang belum mengetahui bahawa Ehud Barak, ketua parti Labor Israel pernah dan telah menggunakan slogan “One Israel” bagi meraih sokongan kembali kepada partinya dahulu.

Parti Labor dikatakan tidak disokong oleh rakyat israel laknatullah sendiri kerana ianya elitis dan snobbish. Maka satu kaedah perlu diperkenalkan untuk meraih semula sokongan kepada parti yang dipinggirkan ini. Sound familiar?

Barak telah memilih untuk menggunakan “One Israel” dalam kempennya dengan menggambarkan “perpaduan”. “Perpaduan” yang dibawa oleh Barak masih lagi menzalimi rakyat Palestin. Hmmm… Najib membawa “1Malaysia” yang kononnya membawa mesej “perpaduan”. Tetapi “perpaduan” BN ini terus2an menindas rakyat dan golongan yang berbeza pendapat.

Heh.

Mungkin tidak perlu diberitahu lagi siapakah penasihat imej BN kalini. Tapi cukuplah dengan kita simpulkan bahawa “1Malaysia” Najib adalah ciplakan dari “One Israel” Barak.

Kenapa tidak? Kalau sekarang penasihat imejnya juga berasal dari rumpun yang sama! Zionis merasakan bahawa merekalah bangsa yang terhebat. Zionis mengatakan bahawa bangsa Palestin adalah minoriti dan tidak harus dilayan seperti manusia biasa. Ameno juga begitu dengan kepala lembunya.

Zionis menggunakan agama yahudi untuk kepentingan politik mereka yang terus2an menindas bangsa lain. Ameno?

Maklumat lanjut, boleh dapatkan di sini http://en.wikipedia.org/wiki/One_Israel

SUMBER:sini


2 comments:

Unknown said...

info yg menarik. kalo mcm tu jgn sokong la DAP nyer malaysian malaysia

keraspedal said...

kayrolldin:

anda kena faham sesuatu,kita bukannya menolak konsep ini,ia berkaitan dengan negara bangsa,dan ia adalah sesuatu yang baik untuk perpaduan negara.

tetapi di sini kita kritik tentang istilah 1malaysia..yakni satu istilah yang sama digunakan oleh sebuah parti di negara haram israel..1 israel..

sesungguhnya kita tidak menolak perlaksanaan satu negara bangsa...FAHAM deh???kita kritik istilah itu...

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts