Friday, September 25, 2009

perginya seorang ulama...dulu kini dan selamanya akan dikenang>allahyarham ustaz Fadzil Noor

Gua tengok video ni dalam blog al bakistani..ntahlah,gua bukannya sempat untuk mengikuti perjuangan arwah ustaz Fadzil Noor,Allah lebih menyanyanginya.gua pun tak kenal dengan lebih teliti tentang arwah,tetapi sejak ada internet,gua tahu sikit sikit tentang arwah.dan melalui semua ini,gua agak terkedu coz tak sempat untuk 'kenal'arwah di masa hidupnya.

tak terfikir pun tentang arwah,sehinggalah gua pi kat blog penarik beca dan tengok kat link malaysiakita,terbaca tajuk di link al bakistani ni tentang arwah,terdetik hati untuk "picit"link tu dan baca posting beliau.

sebelum keluar dari blog tu,nampaklah video ni dan terdetik juga untuk tengoknya.hmm,dari mata turun ke hati dan kemudian naik ke mata kembali...memang menitis air mati terkenangkan arwah ustaz Fadzil Noor(walaupun hanya melalui video)..

moga Allahyarham sentiasa diberkati Allah..
Al-Fatihah...

sumber video di
Channel Icon

omar022007

No comments:

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts