Saturday, September 12, 2009

umNo ni takde kemaluan ke mati pucuk??


terbaca posting teman blogger sinar hairan yang bertajuk umNo sudah tidak ada kemaluan?kemudian gua terfikir....laaaaaa,patutla,sebab tu..............

sampai sekarang umNo tidak mampu untuk lahirkan seorang calon yang berkualiti untuk mewakilinya bagi berhadapan dengan calon dari pakatan rakyat.

kita tak yah cerita yang jauh jauh,kita cerita tentang pilihan raya yang beru sahaja selesai,permatang pasir,mak oi,dalam ramai ramai anak,3 juta dakwanya beb,sorang pun takde yang berkualiti,semuanya haprak belaka.

ingatkan peguam berkaliber rupanya peguam cap ayam,ceh,baik letak ayam bertanding,kurang sikit malunya bila kalah.

terbaru,macam dah takde orang lain,yang bermasalah juga khabarnya akan diambil jadi calon mewakili umNo di bagan pinang.

malang sungguh umNo,tapi memang logik pun,umNo dah tua,nak mampos tentu dah monopause dah .tak sesuai di buat suami dah,kalau boleh tolong lahirkan anak pun,mesti cacat @bermasalah.Air ehem..ehem umNo dah jadi warna biru pekat,memang tak leh guna dah.

p/s-jadi kalau ada yang terfikir nak berpadu dengan umNo tu,eii,tak kotor ke,wek...bodoh la korang..

No comments:

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts