Saturday, September 12, 2009

kartika kena 6 sebatan,anak kutty ni nak beri berapa??

Sebagai mana umum mengetahui,akhirnya,kartika seri dewi akan disebat juga selepas raya ini kerana telah meminum arak..alhamdulillah,moga ia jadi pengajaran buat umat islam yang lain..

ustazah gua cakap,orang yang minum arak ni dosa besar,serta yang subahat juga sama je dosanya,jual arak ka,seludup arak ka,jadi tauke arak ka,atau pengarah syarikat arak ka,semua nya sama..

jadi kita nak buat apa kat anak si mahathir ni ya...gua percaya korang tahu dah cerita dia..ni yang betoi betoi ambil arak ni(korang terjemah sendiri lah kot inggeris,gua takut nanti ada pulak yang belasah gua guna ayat setan tu..)kialau korang tak faham gak,korang klik sini ya.

atau tengok video yang gua cedok dari you tube tu k..


No comments:

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts