Thursday, September 24, 2009

Apa masalah Hasan Ali sebenarnya??

Gua tertanya tanya gak,apa sebenarnya masalah Hasan Ali sebenarnya.kenapa selalu kondem pakatan rakyat.

Gua bukan menafikan kebebasan bersuara untuk si hasan ali ni,cuma kalau benarpun nak membantah,biarlah releven sikit..contohnya,bantahlah si nasarudin dengan agenda kerajaan perpaduannya dulu..kerana ia bawa 'bala' kepada rakyat.

Gua tak nampak apa salah Siasatan awam Jawatankuasa Pilihan Khas Mengenai Keupayaan, Kebertanggungjawaban dan Ketelusan (Selcat).Buli kakitangan awam.mereka menyoal demi hak rakyat..bukan sampai mati pun saksi itu.

ke ada anda terbaca berita yang mengatakan "seorang kakitanagn kerajaan negeri selangor mati terjatuh dari tingkat 41 selepas disoal siasat Selcat?????????

yang sedikit herannya juga,masa kes teoh baru baru ini,tidak kedengaran sangat pula suara garau Hasannnnnnnn Ali nih??

Hasan ni sebenarnya akan buat rakyat keliru.lebih keliru dari lagu keliru ajay dan nurul...

Gua juga tertanya tanya apa motif sebenar hasan ali nih??kemaruk nak kuasa ka??nak jadi macam DSNJ ka?yang walaupun majoriti PAS kecil di perak,tapi boleh jadi MB?San,ko dan Nizar berbeda ok.....kasus ko dan kasus nizar dalam situasi yang berbeza..

tak tahulah,apa yang gua tahu sesuatu....HASAN ALI HARUS MEMINTA MAAF KEPADA PAKATAN RAKYAT SEGERA...JANGAN DERHAKA KEPADA RAKYAT YA HASANNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN....


6 comments:

Anonymous said...

Hey tak habis2 kemaruk kuasa nak jadi MB Selangor... Mana pemimpin2 pakatan yang lain.. Bagi kata dua sikit kat Hassan Ali ni.. Jangan dilayan sangat dia ni.. Tadi bukan main lagi masuk buletin TV3.. Jarang ada pemimpin PAS diberi publisiti sedemikian rupa kecuali ada la sorang dua.Wahai Para pemimpin pakatan sekalian rakyat bawahan akan sentiasa pantau perangai korang semua. Kot2 lebih teruk dari BN , dari segi luaran nampak baik tapi dalaman penuh dengan dendam, hasad dengki, memperlekeh orang lain, riak atas kebajikan yang diberi.. Mampoih..

keraspedal said...

anon:

gua pun amat amat berharap TGNA bersuara.walaupun ini krisis di selangor,ia mungkin pengaruhi pakatan rakyat malaysia..

ya la,nak tahu pemimpin pr ni ok ke tak,tgk di media umNo la...kalau dia tulis puji puji pemimpin pr tuh,puji ada makna tuh..

Anonymous said...

Dalam PR perlu ada golongan mcam hasan ali.. kalau tidak puak2 DAP ni akan lebih sudu dari kuah. Sekurang-kurangya Hassan Ali bertindak sebagai golongan pendesak dalam PR. Begitu yang dibuat oleh MCA dan Gerakan dalam BN. Jadi PAS berlu bertindak begitu demi kepentingan orang Melayu dan Islam.

Anonymous said...

Bismilah Hir Rahman Nir Rahim
AJK Pas Selangor dan Hassan Ali ni memang bangsat punya kaki .Nak kata orang bukan orang , Nak kata hantu memang dah macam hantu . Betul kata ALLAH SWT kaum kerabat hantu akan di lepaskan dari di rantai selepas bulan ramadan . Inilah akibat bila habis bulan ramandan , hantu ni dah buat hal di Selangor terutama sekali Hassan Ali , memang betul betul macam sial punya orang . Kecik tak nak mampus dah besar menyusahkan orang je! . Kalau nak komplain pun pasal penyiasatan SELCAT . Bincanglah dahulu secara tertutup dengan pemimpin tertinggi Pakatan Rakyat ,luahkanlah apa apa yang tak berkenan di hati.Suka sangat buka bekong di dada . Dahlah Hassan Ali jangan nak simpan dendam di hati kalau tak dapat menjadi Menteri Besar Selangor.Kalau tak di izinkan ALLAH SWT ,kena lah reda'.Hassan Ali malulah dengan diri sendiri , Komen dari Chet Det , beliau pun tak nak hassan ali masuk UMNO BN .Hanya Parti PPP je nak kan kamu , pi lah berambus dari Parti Islam SeMalaysia dan jangan lupa bawa sekali puak puak sial di dalam AJK Pas Selangor tu , suka sangat buat sewel dalam parti Pakatan Rakyat . Hassan Ali pergi lah cuim buntut PM 1 Malaysia .Ada nya engkau ( Hassan Ali) di dalam EXCO Pakatan Rakyat . memnag bawak sial je!Komen Hj Jamaludin

keraspedal said...

dua dua anon:(jangan la selalu guna anon,susah gua nak balas komen korang..

anon kedua:
nehi..nehi..
kehadiran hasan ali dalam pr sama seperti kehadiran kaca dalam permata..ia palsu walaupun berkalau.kita tak perlu hasan untuk menegur semua ni,biar rakyat yang tegur..ini lagi berkesan..

anon tiga:
nak kutuk pun kena baca basmalah jugak eh?
apa pun,hasan ni memang layak dikutuk..
betl,apa salah untuk tegur secara tertutup,ke nak cari publisiti murahan datoooook ni..

kayrolldin said...

pelik la dgn korang ni. sesama sendiri pun tak puas hati. bkn tak boleh bwk bincang. ke korg ni mmg da xde modal langsung nak ckp? or xde modal nak gaduh supaya bleh tunjuk kt rakyat yg korg buat kerja? tp ckp mmg tak serupa bikin.

bila org tu disebelah korg, sanjung. tggi melambung. tp bile org tu tegur sket, da melenting! so apa beza korg dgn BN n UMNO??
perangai mcm budak2.

ha lepas ni sape plak korg nak banned? DAP?

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts