Thursday, September 17, 2009

mat said ni tak faham umNo..

KUALA TERENGGANU: Menteri Besar Datuk Ahmad Said berkata kemelut politik di negeri itu disebabkan campur tangan pihak-pihak tidak bertanggungjawab.

Beliau berkata sebenarnya tiada alasan bagi Anggota Dewan Undangan Negeri (ADUN) Barisan Nasional (BN) di Terengganu menentang kepimpinannya.

"Sebenarnya semua wakil rakyat BN di Terengganu, anak buah saya. Kalau saya yang paling junior, munasabah orang tak puas hati, tetapi di kalangan 28 Adun BN di Terengganu, saya paling senior.

"Lagipun saya pernah memegang beberapa jawatan penting seperti Ketua Pemuda negeri, Exco Pemuda Umno dan exco kerajaan negeri selama dua penggal. Malah, saya lebih dulu bertanding dalam pilihan raya," katanya selepas mempengerusikan mesyuarat mingguan exco di sini hari ini.

Mengenai pertemuan enam ADUN Terengganu dengan Pengerusi Badan Perhubungan Umno negeri, Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein di Putrajaya semalam, Ahmad berkata mereka telah menemui beliau terlebih dahulu sebelum perjumpaan itu dibuat. BERNAMA

berikut adalah kenyataan menteri besar terengganu yang gua ambil dari bernama,sebenarnya,ini jelas menunjukkan bahawa mat said tidak dapat mengenali umNo dengan lebih baik walaupun dia kata dia adalah senior bukannya junior.

abang mat,ni nak kabor royak ni,sek sek umano tak fikir demo senior ko,pernah jadi exco selama 2 penggal ko,ketua pemuda negeri ko,itu tak penting bagi depa semua..

pak mahat selama lebih 22 tahun jadi presiden umNo,tengok masa zaman pak lah apa berlaku,disemburnya dengan gas pemedih mata,dikeji dan dihina,mahathir tu senior yang paling senior,jasa dia kat umNO pun banyak(kat rakyat hempeh).

jadi ko senior ko gapo ko,itu tak penting bagi depa,bila depa tak suko ko,ko akan terus untuk tidak disukai dulu kini dan slamonyo..






3 comments:

CUPING MERAH said...

doh oghang tok suko jalang laa...

dubaque said...

anwar berahi kim salam cayang sama lu

keraspedal said...

cuping :ceh,puak umNo ni jenis muka tebal....

dabaque:mat mongol krim salam kat bini ko...

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts