Tuesday, September 15, 2009

bila brahim ally nak masuk umNo?



Gua sebenarnya dah naik menyampah dengan raja katak sedunia,mr.brehim ally,dulu ceramah dia kat terengganu memang gua akan pergi la,dengan pidatonya yang agak keras tetapi ceria,memang sedikit best la.

tapi,sejak brahim ni kelihatan dah semakin pro-umNo,semakin hari dah semakin meluat gua dengan katak ni..ceramah nya yang selalu hentam pas walaupun dia menang di atas tiket parti itu semasa pilihan raya umum ke 12 tahun lalu.

lepas itu dengan isu IsA,semakin meluat gua dengan dia,sampaikan gua menyesal pernah respek mamat ni,maklumlah,TGNA pun terima dia,ingatkan dah insaf.dia ni pengkhianat kepada perjuangan rakyat sebenar.

semangat ke assobiyahan dia juga selalu jelas kelihatan,yang dia tahu melayu..melayu..melayu,mana dia semangat 1 malaysia dalam diri mamat ni?

jadi,memang gua harap sangat katak ni terus terjun dalam umNo balik..anggap hutang dia dan pas dah langsai la,sebab dulu dia selalu tolong pas KUTUK UMNO semasa dipecat dari umNo dahulu.tetapi hutangnya kepada rakayt pasir mas,kita serah kepada Allah untuk menghakiminya.rakyat pasir mas boleh menuntut hutang itu di padang masyar kelak insyallah.

1 comment:

dugong_darat said...

Bro... tak dapat la abg ally tu masuk...

Kene ceraikan bini dengan talak 3 bro...

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts