Monday, October 26, 2009

pendirian PAS pusat terhadap EGM:hari ni dibuat...


PAS pusat akan mengadakan satu sidang media pagi esok bagi menyatakan pendiriannya terhadap desakan Mursyidul Am, Datuk Nik Aziz Nik Mat supaya parti itu mengadakan muktamar khas bagi membincangkan isu "dua tiga kerat pemimpin bermasalah".(korang baca lgi kat sini).

ehem..ehem..siapa yang akan ketuai sidang media esok;;??

perghh:
Sidang media di bilik mesyuarat utama itu, akan di ketuai oleh Mustafa Ali.(mkini)..

ceh,kita nak buang dia,tengoklah esok(harini) apa alasan dia,...

gua percaya,selagi ckgu pa ni masih ada kuasa,selagi tu la PAS terengganu akan lemah..

2 comments:

AdukaTeruna2 said...

aloppp, berapa kali wa mau sebut sama lu ma...stopa ali org ganung pun sudah tolak. di ganu dia tak de apa apa jawatang ma, berapa kali wa mau cakap lu kena senarai kan nama nama pimpinan pilihankita, lu hari hari mau cakap kosong lu listkan...loooo apa sudah jadi ? lu tahap gila wa ingat sudah teruk ma...lu kena jangan lupa makan ubat ma...wa apa peduli itu stopa ali ke, harun taib ke...lu kena list ppemimpin yang akan menangkan ganu ma.....nanti kalau lu tarak bikin itu kerja, wa taruk sama lu satu biji nanti lu masuk wad jiwa ma....kita sudah sama2 gila ma.....lu gila, wa pun giler ma....wakahhhhh puihhhhhh

keraspedal said...

aduka:

noo...target utama wa sikalang adalah untuk mengbersihkan dulu PAS terengganu...akan terus kempen untuk buang stopa ali ni sehingga bayang bayang dia dah takde dlm PAS...baru gua senang duduk..

ganung ada ramai yang mampu memimpin,kita blh letak Dr.syed azman,n..n...n...n..siapa lagi eh???ganung ada ramai ke tokoh politik hebat??arrrh,lantak la,asalkan bkn stopa ali,dia org kuat UG...selagi dia ada,selagi tu gua akan tentang,,,,,

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts