Saturday, October 24, 2009

boleh EGM PAS tidak diadakan dengan syarat....




wajah wajah ini meletak jawatan dari pucuk pimpinan
PAS...



gua sebenarnya nak letak juga gambar seorang lagi tu,tapi bila tengok gambar beliau,terkenang gak kat jasa beliau dulu dulu,jadi sebagai menghormati beliau sebagai seorang pemimpin , gua tidak mahu letakkan gambar beliau...siapa 'beliau'??ntah la,korang pk la sendir
i..

ada lagi pihak pencacai UG yang lain,tapi ia bukanlah nama besar,tak penting untuk letakkan gambar mereka...so,korang caarilah sendiri..


4 comments:

antierdogan said...

wakakaka...aikkk menyalak sekejap jerr ke erdogan??? wkakakaka...dua tiga hari ni dok menyalak nk egm, kenapa dh bertukar nada pulak?? sbb dah rasa team erdogan liberalisme xboleh panggil egm??? xdpt sokongan 1/3 ajk pas pusat utk buat egm???? wakakaka...sebelum ni cakap besar sgt nk panggil egm..wakakaka..

ALLAH selamatkan TGNA dan TGHA dari anasir liberailsme dan sekularisme....amin

hancur..hancur..hancur liberalisme (PKR) dan sekularisme (UMNO)!!!

antierdogan said...

erdogan, ALLAH tidak akan membantu kamu utk menjadi batu api antara 2 tok guru..INSYAALLAH!!!

Allahuakbar!!!

GOMO said...

Adakah anda masih ingat semasa zaman Reformasi beribu pengikut dan penyokong Anwar melakukan Demonstrasi jalanan yang mengakibatkan banyak kerosakkan harta benda rakyat dan ketenteraman awam tergugat. Namun mungkin anda lupa selepas reformasi itu kemana para pengikut dan penyokongnya yang lain???
http://www.papagomo.com/2009/10/beribu-puak-edrogan-dalam-pas-selepas.html

keraspedal said...

antierdogan:

sekejap apanya???ko ni jenis tak faham maksud terusrat dan tersirat..

EGM gua sokong ia wajib diadakan,tapi kita lihat ada bunyi bunyi dari puak pencacai UG yang keberatan untuk mengadakan mesyuarat tergempar ini,jadi kalau mereka tak mahukan EGM,sila letak jawatan...sama je duanya...mungkin result dari EGM juga akan memaksa mereka meletak jawatan..so,antierdogan masih lagi bodoh dan bangsang..

GOMO:

so what??

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts