Friday, October 30, 2009

nak stop....tak nak stop...nak stop...tak nak stop.....


Dalam seminggu ni,banyak juga gua lanyak pemimpin PAS sendiri....gamaknya,takde lagi posting terbaru gua yang kondem umNo barisan NaziONAl....

duk fikir fikir,rasanya cukup lah lanyak pemimpin sendiri ni,
tapi duk fiir sekali lagi,rasa benci tahap cipan gua kat si Nacha,Acan Ale,Mostapa Ale ni melebihi rasa sabar gua..

yea la kan,kalau TGNA sendiri dah tidak boleh bersabar dengan tiga kerat pemimpin bermasalah ini,lagi lagi gua yang lemah iman dan hina ini..

so,duk fikir ....nak stop ke tak nak stop kondem FROGsi umNo dalam PAS ni..

nak stop..tak nak stop..nak stop...tak nak stop...nak stop...tak nak stop...

hmm,gua fikir,demi kebaikan PAS...gua TAK NAK STOP LA...hahaha

TAPA,NACA,ACAN...TOLONG LETAK JAWATAN!!


5 comments:

Parpu Kari said...

lu barua dihasut setan mmg takkan stop!

Isa said...

Wow... kari parpu sokong kerajaang perpaduang ha..ha..ha...

Bro.., lu jangan stop... jom kempen cadangan supaya PAS kawasan seluruh negeri buat DESAKAN supaya di adakan EGM.

Cantas semua geng UG, biar kari parpu terkedu dan berputih mata....

keraspedal said...

terus tak nak stop lepas penyapu kari datang....keh..keh..keh..

isa;

sama sama lah ita 'belasah' puak UG nih..lu mulakan kempen,wa pasti sokong..mulakan secara rasmi ...hehe.TAK NAK PENCACAI UMnO

Isa said...

Dah mula pun... baca blog...,

Xenan tengah siapkan design kempen... tungguuuuu

خير الأنوار بن قمر الدين said...

mmg hina pon perangai macam ni.

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts