Wednesday, October 14, 2009

Bagan Pinang sahaja tidak boleh jadi kayu pengukur

Bila depa dah menang di bagan pinang,terus katakan bahawa rakyat sudah menerima kembali bn,...

habis tu,bagaimana dengan 7 pilihan raya lain,bahawa umNo kalah di kesemua prk dalam semenanjung sebelum ini?

pakatan rakyat tidak perlu gusar,bagan pinang ini tempat mereka,kubu mereka,mereka bukannya menawan,tetapi mempertahankan,bahkan kita sudah berjaya menawan kawasan mereka yakni di Kuala Terengganu,juga dengan peningkatan majoriti.

rakyat bagan pinang mungkin sudah banyak makan kepala ikan,so,tak dapat bezakan antara perasuah dan yang bersih,tak dapat beza antara dosa dan pahala,lantak mereka la.

apakah umNo boleh berbangga dengan gah lagi dengan mengatakan bahawa "kami sudah menang,kami sudah menang"?

ya kalau mereka ni jenis spisis orang utan,mungkin mereka tidak peduli apa pun asalkan menang..

....

ini kemenangan pertama umNo di semenanjung dalam 8 pilihan raya di sini,kemenangan yang bisa membawa kehancuran,pabila perasuah dijulang sebagai pemenang,itu lah tandanya..

(alamak,gua lupa nak tulis apa,tadi ada ayat power,tapi lupa da)..
(biarlah)

hmm,umNo pun tidak yakin dengan kemenangan ini,mereka juga tidak yakin bahawa rakyat sedau menerima mereka,jika ye mereka yakin,perkara yang perlu mereka buat adalah BUBARKAN DUN perak,,,,..tapi mereka tetap takut,kerana apa,mereke sebenarnya cba untuk gembira dengan ilusi yang mereka cipta sendiri..tetapi mereka sedar itu cuma ilusi.....perghh..

No comments:

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts