Thursday, October 8, 2009

wa tak percaya gambar ini!!!(kemelut selangor)



dalam gambar di atas,gamaknya nampak macam pakatan selangor dah stabil n okey..tapi gua percaya gambar bisa menipu..

Gua bukan dah beralih arah untuk menentang pakatan serta kondem mereka,gua pernag tertipu dengan satu gambar dan gua tak fikir akan tertipu buat kali kedua..


mungkin ini demi untuk pilihan raya di bagan pinang,tapi entahlah,gua yakin kemulut ini tidak selesai lagi selagi ada gunting dalam lipatan..

gua inginkan kesatuan dalam pakatan rakyat,tapi tak bisa menipu diri sendiri..

jadi,harap pemimpin pakatan harus sentiasa berjaga jaga dengan perkara musibah yang akan datang yang datang dari pemimpin kita sendiri.

jika gua kata bahawa gua bukanlah anti mana mana pemimpin pakatan maknanya gua bohong..gua anti pemimpin pakatan yang anti kepada PAKATAN RAKYAT(PAS/DAP/PKR)....

No comments:

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts