Friday, October 23, 2009

PERHATIAN:anti TGNA bererti anti PAS...


Gua pergi blog pencacai UG tadi..bukan pencacai umNo kerna blog tersebut dikendalikan oleh ahli PAS..blog mana??gua tak nak cakap kerana gua tak suka makan lada merah..

gua tak nak komen posting blogger tu,cuma gua nak komen kepada komen kepada posting itu(faham??).. ni contoh salah satu komen bangsat yang saya baca yang menentang TGNA..
Sandhurst said...

###,

org PAS mudah lupa, dulu masa anwar nak tubuhkan k'jaan 19sept, siapa yg beria2 dgn cadangan tu dlm PAS..?? jawapannya tuan guru nik aziz.

tapi nasib baik diredakan oleh mustapha dgn fakta 16sept parliman tak bersidang. siapa yg faham politik dan siapa yg main politik??

pimpinan PAS cuba nak slamatkan PAS. mereka tahu siapa anwar. tapi penasihat tok guru dah berbaiah dgn anwar dan terus nak tunggang tuan guru.

### npk, ramai org PAS npk, kita tak boleh tipu diri kita dan sembunyikan kebenaran. berdosa besar.


Gua percaya mamat habuk ni tak faham maksud 16 september ?ada sebabnya Anwar begitu yakin dengan pelan 16sep nya dan ada sebabnya TGNA menyokong penuh DSAI..mereka orang politik yang bijak berpolitik,hangpa tu sapa??kita kadang kadang perang tidak perlu pakai pedang,tak perlu pakai senapang,kita hanay perlu serang menggunakan minda..perang saraf.dan kita mesti yakin dengan matlamat itu walaupun kita tahu ia tidak semestinya berjaya.

Gua tanak komen banyak pasal 16 sep.gua nak balik kepada tajuk...."anti TGNA =anti PAS..siapa nak bangkang tajuk ni silakan,gua tak peduli yang gua tahu,dan gua YAKIN bahawa apa yang gua sebut ni ada benarnya..

TGNA dan PAS adalah sinonim,TGNA itulah PAS dan PAS itulah TGNA..itu dalam fikiran orang ramai..gua percaya,tak kira cina india melayu,pasti kalau mreka ingat PAS .

TGNA juga ada dalam kepala mereka.
ini bukanlah untuk perbesarkan TGNA,tapi inilah kenyataan,gua percaya,andai kata TGNA tidak memimpin PAS sekarang,dan PAS dipimpin oleh ustaz Hadi,ustaz nasarudin mat isa,cikgu mustafa ali,pasti dan amat pasti PAS sekarang ada di pangkuan umNo.syukur Allah bijak mengatur percaturan alam,Dia buatkan 'cerita' dalam PAS menjadi menarik dengan mwlahirkan TGNA..Allahuakhbar..

gua fikir,orang yang anti TGNA tidak selayaknya menjadi ahli PAS,PAS punyai pengaruh besar dalam Malaysia adalah kerna TGNA....

PS-mungkin ada yang baca posting kali ini fikir gua terlalu taksub dengan TGNA,lantak korang la...ini blog gua,gua punya sukalah...

4 comments:

antierdogan said...

pencacai anwar macam lu..yg gunakan tgna utk idea liberalisme..wei mampuslah lu dan pencacai yg ingin menerapkn idea sekular dan liberalime dlm PAS!! wa yakin Allah Maha Besar utk selamatkan jemaah ISLAM dari anasir2 sekular dan liberalisme..

kalau lu kata wa anti tgna, lu silap beb..sebab kami yg inginkan ISLAM berdaulat tidak pernah anti tgna seperti lu dan pencacai lu membenci dan anti tgha!!! lu nk gunakan tgna utk menghalalkan perbuatan jahanam lu teruskan..kami pejuang ISLAM yg suci dalam jemaah PAS ada Allah utk hapuskan perosak laknat mcm lu yg bersekongkol dgn sekular dan liberalisme..

PAS dikurniakan alim ulamak utk selesai masalah jemaah, lu dan pencacai liberalisme jgn harap boleh menjatuhkan pemimpin yg inginkan ISLAM yg sebenar!!

ALLAH selamatkan PAS dari anasir LIBERALISME..jahanam sekular PKR!!!

antierdogan said...

oh lagi satu, kalau lu sayang dan sanjung TGNA 100%, wa tambah 101% sayangkan TGNA..tapi wa xmembuta tuli mcm lu mempergunakan ulamak utk agenda liberalisme yg dibw anwar ibrahim!!

Allah selamatkan TGNA dan TGHA dari dipergunakan anasir liberalisme dan sekular!!! amin...

keraspedal said...

antierdogan...:

kah..kah..kah..ko nak tegakkan islam dengan bersama umNo...ini lawak melebihi lawak kampus ni...

lu dakwa lu tidak anti tgna,abih tu yg lu terasa kenapa??gua hanya tujukan kepada yg anti tgna,contohnya yg bg komen dlm psoting gua tu,jelas bahawa dia anti tgnakan..lu nak kata lu x anti tgna,abih tu,yg lain bagaimana??

ulamak no1 malaysia pun sokong DSAI,ko tak nak sokong...suka hati ko la..peduli apa gua..

bg gua,sesiapa yg ingin bersama umNo,perghh,jangan bicara soal perjuangan menegakkan islam..lupakah kamu pada amanat haji hadi satu ketika dulu??ko memang pelupa,melayu mudah lupa,meh gua ingatkan balik..baca bawah ni..:


SAUDARA-SAUDARA SEKALIAN,

PERCAYALAH, KITA MENENTANG UMNO BUKAN KERANA NAMA DIA UMNO!
KITA MENENTANG BARISAN NASIONAL, BUKAN KERANA NAMA DIA B/NASIONAL!
KITA MENENTANG DIA KERANA DIA MENGEKALKAN PERLEMBAGAAN PENJAJAH! MENGEKALKAN PERATURAN KAFIR!
MENGEKALKAN PERATURAN JAHILIYYAH!!
OLEH KERANA ITULAH KITA BERJUANG MELAWAN MEREKA.

PERCAYALAH SAUDARA,
PERJUANGAN KITA ADALAH JIHAD!
UCAPAN KITA ADALAH JIHAD!
DERMA KITA ADALAH JIHAD!
DAN KERANA KITA BERJUANG DENGAN PUAK-PUAK INI, KALAU KITA MATI KERANA
BERLAWAN INI, MATI KITA ADALAH MATI SYAHID, MATI KITA ADALAH MATI ISLAM!

KITA TIDAK PAYAH MASUK YAHUDI!
KITA TIDAK PAYAH MASUK KRISTIAN!
KITA TIDAK PAYAH MASUK HINDU!
KITA TIDAK PAYAH MASUK BUDHA!
TETAPI KITA MENJADI KAFIR DENGAN MENGATAKAN POLITIK SUKU AGAMA SUKU!!


nak bersmaa umNo setelah buat kenyataan begini??ini hipokrit namanya...

HIDUP ISLAM..HIDUP PAS..HIDUP TGNA..
ALLAHUAKBAR....

خير الأنوار بن قمر الدين said...

tak kemana anwar kalo penyokong dia taksub sgt.
TGNA, u r the best.

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts