Friday, October 2, 2009

AJK bahagian telok kemang pkr keluar parti untuk jadi calon bebas..

KETUA PENAJA PKR KELUAR PARTI -melayau

PORT DICKSON 2 Okt. - Ahli Jawatankuasa Parti Keadilan Rakyat (PKR) Teluk Kemang, Shaharudin Abd. Hamid, 52, hari ini mengisytiharkan keluar parti itu untuk membolehkannya bertanding dalam Pilihan Raya Kecil Dewan Undangan Negeri Bagan Pinang sebagai calon Bebas.

Serentak dengan itu beliau juga melucutkan jawatan sebagai Ketua Penaja PKR DUN Lukut serta ahli PKR.

Dengan keputusan itu, beliau akan meneruskan hasratnya bertanding dan hadir pada hari penamaan calon esok bersama para penyokongnya. -

perhh,tengok,nasib baik dulu tak pilih dia jadi calon PR,kalau tak,terus jadik katak yang ke 6 malaysia..sebab giler kuasa,sibuk nak jadi calon....jap.. jap.. jap..giler kuasa ker giller glamer??ntah,hanya dia dan hanya Allah yang tahu..

seb baik la dia keluar,tak perlu jadi bbeban kepada pr..

2 comments:

ijoks2009 said...

Aku dah kata,berhati2 sekarang Umno mgunakan taktik menyusup masuk dlm parti keadilan dengan menyamar nak masuk PKR sebenarnya nak meruntuhkan parti.Aku bimbang dlm PAS pun ada juga spy UMNO yg menyamar.
Lepas ni sapa2 yg nak jadi ahli baru kena siasat betul2 jgn main ambik je..

kayrolldin said...

mudah sgt dibeli.

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts