Thursday, October 8, 2009

sembat,buktikan ko ada teloq...

Pemuda Pakatan Rakyat akan menyerahkan surat rasmi mencabar Tan Sri Muhyiddin Yasin untuk mengadakan debat terbuka dengan Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim atas tajuk 'Siapa Pengkhianat Melayu' sempena Pilihan Raya Kecil Bagan Pinang.(read more)

pasti korang ingatkan kenyataan bodoh muhyidin yasin bahawa ketua pembangkang Malaysia merangkap mantan Timbalan Perdana Menteri Malaysia adalah pengkhianat bangsa melayu...mat sembat ni seakan akan jadi hero,ramai pengikut umNo mambuat roadshow untuk menyatakan sokongan kepada kenyataan mat sembat ini.

seperti yang dikatakan dalam posting yang lepas,umNo sebenarnya suka mengeluarkan kenyataan tanpa berfikir panjang,ikut sedap molot je..contoh lain bila umNo berkempen di Bagan Pinang dengan katakan bahawa PAS memesongkan..mana buktinya?

Muhyidin gua yakin akan berikan perbagai alasan untuk menolak jemputan debat ini.tapi kalau mat sembat ni benar benar lelaki melayu yang punyai semangat darah Hang Tuah,dia akan menyahut cabaran ini..(gua yakin dia ada darah ayam yang penakut...kut..kut..kut..).

PS-ni memang spisis umNo,main lempar bom sembunyi tangan...

No comments:

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts