Wednesday, October 7, 2009

imej polis negatif..nak kaji apanya.

Polis bercadang membuat kajian mengenai cara meningkatkan keyakinan orang ramai terhadap pasukan itu dalam usaha mengubah persepsi masyarakat yang menganggap polis masih mempunyai banyak kelemahan terutama dari segi siasatan.(BERNAMA)

Rakyat malaysia tidak akan memandang positif pihak polis selagi pihak polis menjadi anjing kepada pemerintah..rakyat yang bayar gaji mereka,tapi apa yang mereka buat terhadap rakayt..

mereka ini sombong,akulah polis,akulah raja di malaysia..

rasuah dan polis tak dapat dipisahkan...kalau dalam politik ia digelar politik wang,disini ai digelar "duit kopi".

dalam istilah ganu,mereka ni magggok,yakni berasa hebat...kadang kadang,YB pun mereka kasari(YB pakatan,kalau YB bn mereka jadi turut),gua fikir mereka ni bodoh ni...

tak dinafi ada polis yang "baik baik"..tapi satu dalam 100 barangkali...




4 comments:

jull said...

duit rakyat....apa ingat polis tak bayar cukai ka?....polis dan semua org yg bekerja makan gaji dan berniaga yang berpendapatan lebih kena bayar cukai gak....

kayrolldin said...

setuju, noktah

Anonymous said...

BILA KAMU KENA ROMPAK BINI KAMU KENA LIWAT KAU CAKAP LAIN PULAK,BILA POLIS TAK DAPAT SELESAIKAN KES KAU BISING JUGA.. MEDIA KATA POLIS TAK CEKAP LAH LAMBAT LAH.. BILA CEPAT JADI APA2 POLIS DIPERASALAHKAN JUGAK.. LA NI RAMAI POLIS KEJA IKUT " RULE OF LWA" ITU [PUN MINTA POLIS TANGKAP APABILA POLIS TIADA ADA KUASA MENAGKAP..BILA ORG RAMAI DAPAT PENYENAYAH KHALWAT PUN BELASAH HINGGA MATI... IMEJ POLIS HANYA NDI BURUKAN SEJAK JUBU KELUAR PENJARA.. ERA TUdOL.. PM HADHARI ZZZZZZZZZZZ

keraspedal said...

jull:

ya polis bayar cukai,tapi penyokong pakatan pun bayar cukai la..tapi kenapa mesti jadi anjing bn?kena bertindak adil la...

kay:

setuju,koma...

anon:

ko ni mesti polis kan?pangkat apa?sarjan?konstable?bila dah ada kes rompakan memang polis ni yang kena bertindak,dah dibayar gaji,ambo tok sei ore make gaji buto beb..tapi masalahnya polis ni,bila bersangkut paut dgn politik,kenapa polis seolah olah jadi anjing kepada bn?

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts