Tuesday, October 27, 2009

tak guna punya madey...


Now Mahathir asks Nik Aziz to quit PAS – malaysian insider

Mahathir Mohamad today urged PAS spiritual leader Datuk Nik Abdul Aziz to step down, saying that the Kelantan mentri besar is doing more harm than good to the party by overstayin

His statement, made against the backdrop of a power tussle in PAS, is apparently aimed at driving a deeper wedge into a party that is already split between factions keen on co-operating with Umno and those committed to Pakatan Rakyat (PR).


(Mahathir Mohamad hari ini menyurh pemimpin spiritual PAS Datuk Nik Abdul Aziz untuk berundur, mengatakan bahawa Mentri Kelantan besar adalah melakukan lebih banyak ruginya daripada baik parti kerana terlalu lama memimpin PAS

Pernyataannya, dibuat berdasarkn kemelut pada PAS, tampaknya ditujukan untuk memandu yang lebih baji menjadi parti yang sudah berpecah antara puak tertarik untuk bekerja sama dengan UMNO dan mereka komited untuk Pakatan Rakyat (PR).
)translate guna google,korang faham faham sendiri lah k(


cissss....jenis manusia apa ntah...
gua ingat dah ta nak kondem mamat kutty ni,sebab dia dah tua,nak mampos,biar dia bertenang,
tapi tua tua keladi,makin tua makin menjadi jadi perangai buruknya.
siapa dia mahathir ni??
ahli umNo pun ada yang anti dia..
mahapenzalim...
gua tertanya tanya adakah madey ni tergila gilakan UG gak..sebab apa macam pro pihak pro ug dalam PAS je..
dan si pro Ug dalam pas mesti puas hati selepas madey kutuk TGNA ambo dok....celaka sungguh korang..
semua ni berpunca dari perangai buruk korang la.....

3 comments:

antierdogan said...

org gile mcm lu saja yg tak habis2 gile meroyan pasal UG, kalau lu betul sokong PAS, lu pasti tahu UG dh lama tutup kes..tp puak haramjadah erdogen macam lu menggunkan isu UG utk kepentingan haramjadah lu..sekarag siapa yg bg peluru ke musuh kalau tidak erdogen haramjadah mcm lu??

beribu kali presiden, tim. pres, kata UG dh tutup, tp puak haramjadah lu yg bukak balik api fitnah ni..

wahai muammar gaddafi mohd nasir, sedarlah lu sendiri menjadi punca fitnah terjadi dalam jemaah PAS!!! smg Allah mmbuka hati lu utk menilai mana kebenaran dan kebatilan!

ps: hari tu wa dh sayonarakan blog lu..tp terpaksa komen semula sbb wa kesian lu masih di alam gile lu..wakakaka...

خير الأنوار بن قمر الدين said...

hmmm...

keraspedal said...

antirdogan:

mulut presiden dan timbalan yg kata UG dah tutup buka..tp tindakan mereka../

baik,mybe presiden PAS dan betul betul tinggalakn UG,tp tindakan segelintir pemimpin atasan yg kelihatan condong terhadap umNo masih lagi berlegar legar dlm PAS.

mereka tak kata mereka sokong UG,tp tindakan mereka yang memberitahu.

dan di mata pengundi bukan melayu masih tidak percaya akan PAS disebabkan ini...kita boleh kata,tp kalau mereka tetp tidak percaya?ini sukar....kita tak boleh kata"lantak mereka ar"sebab undi mereka yg menentukan masa depan pas yang lebih cemerlang gemilang dan terbilang.....bukan hanya sekadar menjanjikan temberang....lihat kenapa media massa kelihatan pro pihak yg dikaitkan dgn UG..kenapa?

dulu,nasa sebelum pemilihan muktamar,kata UG dah tutup,tp selepas dia menang,apa dia buat??sekali menipu,tiada siapa nak percaya...

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts