Monday, October 26, 2009

si pencacai UG kata ada yang mendalangi TGNA untuk buat EGM


Tapi tok guru kata:

‘Saya dah tua, tak payah orang lain jadi dalang.

Saya nak jaga parti saya supaya dihormati sampai bila-bila,” katanya ketika diminta mengulas desas-desus ekoran kenyataannya itu.(baca lagi)..

jadi kita nak ikut kata siapa?? si fulan pncacai ka ikut kata tuan punya badan sendiri.

TGNA harusm engambil tindakan pihak yang meragui kenyataan itu sendiri..

satu lagi,mereka mengakui bahawa TGNA bukan bodoh untuk buat kenyataan semberono untuk buat EGM,abih tu,kalau benar TGNA yang buat kenyataan itu,adakah TGNA bodoh??hang pa la yang bodoh....TGNA adalah pemikir politik tahan air yang ulung,fikir ke depan.buktinya,kejayaan cemerlang kelantan dalam pilihan raya ke 12,terenganu bagaimana?

adakah si pembuat kenyataan bahawa bukan TGNA yang buat kenyataan itu berani keluar dari PAS jika benar TGNA yang benar benar mengeluarkan kenyataaan itu dari sudut hatinya..

PS-gua tercari cari komen anakanda TGNA,mungkin beliau ada pendapatnya sendiri..beliau kan anak TGNA,pasti tahu sikit sikitkan mengenai kebenaran isu EGM ni..

3 comments:

antierdogen said...

ok la erdogen, meroyan la hang sorang2 kat blog hang ni..aku masuk tgk blog ni pun pasai kawan aku bg tau ada org giler buat blog..wakakaka..

best jugak bg komen kt blog orang giler..

yg penting isu EGM dh gagal puak erdogan liberal menggunakan TGNA..pemimpin PAS lg bijak utk menyelesaikan masalah ini dgn mengadakan mesyuarat khas sprt yg dikatakan oleh TGHA..

terimalah kegagalan erdogen and da geng menghancurkan Jemaah Islam! wakakaka..

sayonara!!mungkin ketemu lg jika geng erdogen jd gila babi lepas ni..wakakaka...

OrgGiler said...

Lu lagi lagi mau pening ka? apa lu mau percaya lagi ka? Wa dah cakap sama lu...lu kena list satu artikel senarai pimpinan kita di ganu....harun sudah out, stopa kasi tiow, hadi lu campak....lu mau sape???? lu kena cakap ma....

Apa pasal lu mau tunggu itu Nik Abduh punya statement? itu budak hingus lu caya ke? itu budak sudah kena cucuk ma...lu tau ka? lepas tok guru suruh itu EGM lo, subuh-subuh pagi itu budak sudah ada masjid rusila...apa bikin itu? mesti jumpa hadi lo...lu mau caya ke? wa ingat itu masa lu masih tidur ma....wa tau ma..lu memang liat solat subuh lo....silap silap lu langsung tarak solat subuh....ayaaaa orang giler macam lu wajib sembahyang ke??? wa ingat lu gila sudah teruk ma....wokkkaaaaaa puihhhhh....lu gila ...wa pun gila.....lu tak nagku gila ke? mana ada org gila ngaku gila ma....sama macam lu maaa ....

keraspedal said...

antierdogan:

perghhh.tak kan selesai selagi geng UG masih ada..

aduka:

bro,gua jadualkan waktu penerbitan posting gua,semua ni gua buat pukul 4 pagi tadi,kemudian gua setkan untuk keluar setiap 3 jam....sebab tu isu jadi tertinggal sikit...

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts