Friday, October 23, 2009

EGM PAS wajib disegerakan...perghh..


beberapa perkara harus diputuskan segera agar PAS akan terus releven dan disokong rakyat..antaranya:

soal kerajaan perpaduan PAS dan umNO..apakah ketegasan PAS..mahu kekal bersama pakatan atau masih mahu terhegeh hegeh bersama umNo dalam UG.dan ketegasan ini hendaklah diputuskan secara muktamat dan tidak ada belah bahagi..jika sah ingin bersama pakatan,tolong jangan ada pemimpin PAS yang mengulangi perbuatan yang membawa kepada bibik bibik penyatuan dengan umNo.

yang kedua adalah perihal pemimpin PAS sendiri...ada diantara mereka perlu disingkirkan dari pucuk pimpinan melalui EGM jika ia dibuat..mereka adalah pemimpin yang yang condong kepada umNo..dan pemimpin PAS yang cuba menghancurkanpersepakatan antara parti dalam pakatan rakyat iaitu PAS,PKR dan DAP.

dan yang ketiga harus diketengahkan jika EGM ini diadakan adalah kedudukan KPP...kelab penyokong PAS..satu keputusan muktamat perlu dibuat segera..dan sebaiknya,KPP harus segera dinaik taraf menjadi sayap kanan PAS..

...

jadi,andai kata EGM ini berlangsung,dan ketiga perkara ini berjalan seiring dengan kehendak majoriti ahli akar umbi PAS..necaya,PAS mampu bangkit semula dengan lebih kuat...

No comments:

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts