Thursday, October 15, 2009

blogger kini ditakuti pemimpin umNo!!


KUALA LUMPUR 14 Okt. - Perwakilan Puteri UMNO Kedah hari ini mencadangkan parti itu menubuhkan satu suruhanjaya khas siber bagi memantau laman web dan blog secara lebih serius supaya penyebaran gejala fitnah dapat dibendung.

Ketua Pergerakan Puteri UMNO Kedah, Norashimah Md. Nowar berkata, gejala fitnah di kalangan pengendali laman web dan blog semakin berleluasa sehingga mencemarkan imej negara sebagai sebuah negara Islam.

"Ia bukan sahaja mengelirukan masyarakat, malah ia bertentangan dengan ajaran agama Islam yang sebenar.


oleh Pak Awang Kepala Batas

sumber:pak awang kepala batas ni gua tak kenal,tapi gua ambil artikel di atas di blog kaasii peecaahhh laaa..

kalau nak pantau,media arus perdana dan berita rtm juga perlu dipantau..jangan hanya pantau laman web pro pakatan rakyat..
akhbar ni kadang kadang bukan saja membodek pemimpin bn tetapi bikin berita tak baik pasai pemimpin PAKATAN.dulu fitnah TGNA,,,kata TGNA nak "salam" dengan parti thought,seb baik TGNA cepat ambil tindakan..pergi jahanam lah umNo..

gua tak nampak atau terbaca lagi blog pro pakatan yang menyebarkan fitnah,tak lah macam blogger umNGOK,perggh,,nak muntah terbacanya..

tapi blogger umNGOK ini macam takde isu,contohnya satu laman yang gunakan nama pemimpin utama pakatan rakyat Anwar Ibrahim,apa isu dia?yang dah lama dan yang diragui kebenarannya..kalau fakta tepat ok gak..berapa la mreka dibayar ya..

satu lagi blogger umNo yang jahanam bagi gua..siapa dia?lu pikir la sendiri,...(jap..jap..jap,gua nak ke dapur ja,nak amik roti nak makan bersama KARI..,gARfU gua letak kat mana ya?).





No comments:

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts