Wednesday, October 28, 2009

Terima Kasih Tok Guru...

Hari ini merupakan hari penting bagi parti PAS dimana mereka akan mengadakan mesyuarat khas ekoran daripada saranan TGNA supaya parti berkenaan mengadakan EGM. Semalam Salahuddin Ayub yang mewakili pihak TGNA telah membuat kenyataan bahawa TGNA tidak dapat hadir pada mesyuarat berkenaan.

Saya sendiri mula merasa risau, apakah TGNA hanya berseorangan dalam membuat tindakan demi menjaga parti Islam ini? Kumpulan Pro-UG pula pasti akan bergembira sekiranya TGNA tidak hadir pada mesyuarat berkenaan.

Walau bagaimanapun hari ini, Tok Guru kesayangan kita telah berubah fikiran akan menghadiri mesyuarat yang penting itu. Syabas Tok Guru....


BACA LAGI DI SINI

3 comments:

خير الأنوار بن قمر الدين said...

ramai org PKR letak jawatan. ape kes ni bro?

Anonymous said...

masalah dengan anwar pun ada jugak....keadilan tak kan pergi jauh...sebab apa anwar dah lari dari landasan perjuangan sebenar sebagai hamba Islam yang bertuhankan Allah SWT wajib menegakkan hukum Allah...byk apa yg dia selalu diperkatakan lebih kepada keadilan samarata untuk semua bangsa...hapuskan rasuah...semua tu tak da makna.....
kita khalifah di muka bumi wajib menegakkan syiar Islam keseluruhannya..bila benda terlaksana maka keadilan berjalan sama sekali...rasuah semua tiada.....

pikirla sedara semua....mcm jugak orang melayu main nombor ekor...tak kan menang duitnyer....Lagi Allah turun bala kesempitan hidup lagi ada la...masalah keluarga menimpa....itu semua balasannya..........

Kembali wahai bangsa Melayu yang beragama Islam kejalan yang di Redhai Allah.......Amalkan Islam keseluruhannya ...bukannya ambik mana yg perlu sahaja..........

keraspedal said...

letak jawatan itu hal mereka...sorang hilang...10 masuk..

anon:

ko kata keadilan sama rata dan hapuskan rasuah tiada kaitan dgn tegakkan syiar islam...maaf nak kata:hang bodoh..islam telah mengajar agar jangan bersikap assobiyah,semua kaum ada sama..tiada tinggi tiada rendah..yg berbeza adalah ugamanya...nescaya islam adalah lebih dari segala galanya...cina india melayu..apa bezanya..kalau cina tu islam,melayu tu islam,so tiada bezanya kecuali nilai takwa mereka kepada Allah.

hapuskan rasuah..ko ingat islam suka rasuah ke...hapuskan rasuah juga adalah agenda islam..islam amat bencikan rasuah beb...ko islm hadhari mana taw..

ya,nak tegakkan syiar islam da ni,tp umNo yang jadi penghalangnya....selain dap..tapi dap yang menentang logikla sebab mereka bukan islam,,,ini umNo yang mengaku islam duk lawan islam ni...apa kes??

cakap pasal no ekor,semuanya salah umNgok...akhbar suara umNo,banyak yg keluarkan no ekor..ko ada tengok dlm suara keadilan siarkan no ekor??

bila sebut pasal islam,,,please jangan disebut perkataan MELAYU kerna melayu sekarang tidak semuanya islam....jangan kotorkan istilah islam dgn melayu..islam kata jangan bersifat assobiyah....so,kenapa nak lawan islam??

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts