Thursday, October 22, 2009

KPP harus segera dinaik taraf menjadi sayap kanan PAS.


Kelab Penyokong Pas(KPP) yang ditubuhkan pada tahun 2004 adalah amat perlu untuk disegerakan menjadi sayap kanan PAS.kenapa??

PAS sekarang dah mula kurang glamor dalam kalangan masyarakat cina dan india,mungkin sokongan masyarakat ini terhadap PAS tidak berkurangan tetapi bertambahan masyarakat cina dan india menaik dengan sedikit akhirt akhir ini..ini dibuktikan dalam pilihan raya kecil dun bagan pinang tak lama dulu.

mungkin disebabkan sikap segelintir pemimpin PAS yang kurang ceredik,atau bahasa yang lebih lembutnya 'bodoh" yang membuat kenyataan atau tindakan yang bisa memudarkan semangat cinta akan PAS dalam diri masyarakat cina dan india..(cehh.)

mungkin dengan 'ter'naik tarafnya KPP,PAS mampu meningkatkan lagi sokongan masyarakat bukan islam ini.mereka akan lebih rasa dihargai dan duduk sama tinggi dan berdiri sama rendah(perghh,betul ka peribahasa ni,lain macam je bunyinyer)dengan ahli PAS yang lain.

itu adalah layak untuk mereka kerna mereka turut bkerja keras dalam berkempen dalam usaha untuk memenangkan PAS dalam pilihan raya menentang BN,.

Moga usaha dr.mujahid tidak sia sia dan kita harapkan,ahli PAS akar umBi mampu menerimanya...

No comments:

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts