Sunday, October 18, 2009

sayap baru PAS..


Presiden PAS dalam taklimatnya kepada media menyatakan kelab penyokong PAS akan dinaiktaraf menjadi salah satu daripada sayap PAS.(baca lagi)

pergh..

ni berita yang amat mengembirakan jugalah selepas mengalami kekalahan di Bagan Pinang.gua amat amat setuju kelab penyokong PAS dinaik tarafkan..kerana gua tidak nampak ada salahnya..

ahli kelab penyokong ini ada yang lebih kuat berkempen untuk parti islam semalaysia berbanding ahli parti sendiir..ini betol betol,bukan gurauan..

cina dan india sama sama bekerja kuat dalam setiap pilihan raya kecil untuk membantu calon parti islam semalaysia ini..kadang kadang malu dengan depa..

sepatutnya jika ada ahli PAS yang hanya taw ambil tahu kisah je tanpa turun padang skali malu dengan mereka ini..lagi malu melayu islam yang menyokong parti bangsat umNo..mana ko nak letak kemaluan ko ya??

itu memang selayaknya untuk kelab penyokong pas atas segala usaha yang mereka curahkan demi PAS...berterima kasihlah kepada mereka..

DIHARAP JANGAN ADA AHLI PAS ATAU PEMIMPIN PAS YANG BERSIKAP MENENTANG CADANGAN INI..INI SEMEMANGNYA SATU BENDA BAIK UNTUK PARTI..

No comments:

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts