Wednesday, October 21, 2009

apa lagi MACC nak kelentong...

MACC =Mati All Chinese Community...

perghh..mungkin ini telahan untuk pengertian MACC ya..kalau tak silap gua,telahan ini diberitahu oleh teman bapak gua....akronim gabungan bahasa malaysia dan inggeris...ok,cukup sekadar selingan ini,balik kepada isu utama...

...Seorang pakar patologi dari Thailand, Dr Pornthip Rojanasunand membuat pendedahan yang mengejutkan dalam inkeus kematian Teoh Beng Hock pagi ini dengan menyatakan bahawa setiausaha politik itu mungkin telah dicekik sebelum jatuh dari tingkat 14 Plaza Masalam.

Katanya, terdapat tanda bulat pada leher Teoh yang menunjukkan dia 'dicekik'.

Menurutnya lagi, retakan pada tengkorak Teoh bukan satu kecederaan akibat terjatuh.

Manakala kecederaan pada lubang dubur Teoh, katanya, boleh disebabkan dicucuk dengan objek sebelum dia jatuh.(baca semua skali kat malaysiakini lar...)..


perghhh..apa ya alasan SPRM nak bagi kali ni,atau nama omputihnya MACC??

bahawa mendiang Teoh mencekik dirinya sendiri??

dan kecederaan pada lubang duburnya juga dibuat sendiri(gila apa)..gua terfikir sampai tergamak pihak dalam MACC tu nak mencucuk dubur teoh..tidak mampu dibayangkan apa perasaan Teoh masa tu..


dulu masa gua duk asrama,kaki buli sekali pun tak sampai main dubur ni,setakat suruh buat "heli" je..sampai pening si kena buli..perghh..

umum tahu,SPRM adalah kuda tunggangan bn@umNo..dalam bn ada MCA,kenapa hanya terdiam,kata pembela bangsa cina...

so,demi bangsa cina,orang cina sepatutnya tidak lagi mengundi umNo...katakan taknak kepada umNo.katakan tak nak kpada bn dan kepada bangsa cina...katakan tak nak kepada MCA..nehi,,nehi..nehi...

2 comments:

kembara putih said...

Pakar forensik kita dah memalukan 1Malaysia. Dah la tak mahir, pandai menipu pula tu. Sekarang baru buku bertemu ruas. Tengok cara betul2 pakar buat analisis, sekali tengok dah tahu. Lebih malang, forensik 1Malaysia x jumpa kesan cekik pada leher. Kesan haus di tapak kasut pula katanya kesan dari Teoh berjalan di permukaan kasar. Kah KAH kah..Menipu pun tak pandai.

Habis la UMNO kali ni

خير الأنوار بن قمر الدين said...

belum terbukti.

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts