Monday, October 12, 2009

PAS kalah..PAS kalah..PAS kalah..

so...what??

Gua jumpe rakan rakan bn tadi,sibuk duk sebut PAS kalah..PAS kalah.

sebab semua kawan kawan gua tu bukannya orang ceredik,gua pun jawab cara tak ceredik jugak la,gua tanya,dah berapa kali pilihan raya kecil kat malaysia slps pru ke 12....

jawab mereka,,,ntah,yang mereka tahu PAS kalah...

gua tanya pulak,sape calon bn?
mereka jawab la isa samad.
gua tanya,kenapa dia tak bertanding pilihan raya umum lalu?
jawabnya mereka,"mana aku tahu,tanya dia ah...."

perhhhh,sial betol kawan,....ye la,kawan kawan gak,tapi apsal BANGANG dsangat..

nak bicara lebih panjang rasanya buang masa,gua biar je la.......

kalau dah bodoh,memang dulu,kini dan selamanya akan bodoh kawan kawan ku...

lantak korang la.....

1 comment:

Reezl said...

lantak la kat depa bro..
otak tak pernah nak berkembang camtu la..
tu la hasil didikan UMNGOK...
orang2 camtu la yang depa nak lahirkan skang nih...
harap2 kita tak jadi macam diorang tu...

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts