Saturday, October 24, 2009

pencacai UG!!! malulah sikt!!!


perghh..

sejak timbulnya soal EGM PAS yang dikemukakan TGNA,ramai yang beri pendapat pro mahupun ada juga yang beri kontra..

yang kontra nya mestilah terdiri daripada yang pro-umNo..mesti sudah tak senang duduk mereka..mereka semuanya pastinya terdiri dari ahli@pemimpin PAS yang berbangsa melayu dan berugama islam.(gua tak maksudkan semua,hanya segelintir).

mereka gelisah dengan cadangan TGNA,tidak kurang ada ahli PAS dan pemimpn bawahan PAS yng'belasah' TGNA atas cadangan TGNA ini.dikutuknya TGNA,bangkitkan soal 16 september la,itu la ini la..

mereka ini mungkin kita boleh dikatogeri sebagai golongan pencacai UG...

tajuk posting ini adalah,"pencacai UG!!malulah sikit!!"...kenapa gua seruh mereka rasa malu sikit,coz.....cuba korang baca sini : pembersihan PAS.

dah baca??tengok..tengok...bukan melayu dan bukan islam pun hormat TGNA,sokong TGNA....korang tak pandai respek pemimpin sendiri,macam mana orang nak respek lu...HIDUP TOK GURU NIK AZIZ.....moga Allah panjangkan usia TGNA....takbir..

(perhatian:blogger keraspedal menyokong penuh tindakan TGNA kerana TGNA adalah seorang ulama yang benar benar berkaliber..keraspedal percaya,setiap tindakan yang dibuat TGNA mestilah selepas beliau meminta petunjuk dari Allah s.w.t..adalah tidak keterlaluan jika gua percaya bahawa TGNA adalah seorang wali yang akan memimpin umat manusia di Malaysia untuk keluar dari kegelapan yang dicipta umNo dan kuda tunggangannya..)

5 comments:

antierdogan said...

mengaku jer la lu barua sekularism dan liberalism..tak payah bohong lu penyokong ISLAM!! buat malu jer...oh lupa lu munafik mana ada munafik mengaku munafik..kah kah kah

Allah selamatkan TGNA dan TGHA dari anasir sekularisme dan liberalism..amin.

keraspedal said...

to entierdogan :

ceh..

ko pun mengaku la ko ni nak kahwin dgn umNo..

ko nak projek buat jamban tahun depan..

tak de paedahnya gua bohong..kerna gua bukannyer nasarudin mat isa....

Anonymous said...

lawak gila..dalam PAS ada PRO UMNO..dalam UMNO tsk daklah pulak puak2 PRO PAS..nampak sangat orang UMNO pandang PAS ni parti haprak..tak dak langsung yg PRO PAS..tapi dalam PAS ..adalah puak terhegeh2 muka tak malu kucing PRO UMNO..alahai mana nak letak serban dengan kopiah tu lepas sarung keris cam hisamudin!Pelik sungguh puak UG ni

cucu chemat melaka said...

DULU DATO MAT NASIR BUAT HAL DALAM PAS LEPAS TU TINGGALKAN PAS KRN TERLALU PRO DGN UMNO LKEPAS TU TUBOHKAN PARTI BERJASA YG JUGA DITERIMA MSAOK B.N.....AKHIRNYA BERKUBOR JUGA PARTI BERJASA ....LEPAS TU PRESIDIN PAS DATO ASRI PULAK TINGGALKAN PAS DAN TUBUHKAN PARTI HAMIM ATAS PERTOLONGAN U.M.N.O...KONON2 AGAR PARTI HAMIM INI DAPAT MEMBERI SAINGAN KUAT KAT PAS....TAPI AKHIR NYA BERKUBOR JUGA PARTI HAMIM TU....KEIKHLASAN PENTING...JGN BELOT MEMBELA KEBENARAN ISLAM....

keraspedal said...

anon:...

tu la...gua pun x faham kenapa??

cucu chemat melaka:

benar..tp perlu diingat,hanya segelintir sikap pemimpin PAS yang kluk klek,yang bagus juga ada..jadi,walau pe pun yg berlaku,selagi PAS tidak bersama umNo,kita wajib beri sokongan penuh..sokong PAS ertinya sokong TGNA..fikir begitulah...takbir....!!

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts