Thursday, October 29, 2009

mereka yang tiada nilai komersial kepada PAS...


Result meayuarat PAS yang keluar semalam/pagi tadi amat mengecewakan..di proksi umNO masih lagi dibenarkan berlegar legar dalam selimut PAS..mustafa ali,nasarudin mat isa dan sorang lagi yang kurang glamer si Ros mms..(yang turut hadir dalam pertemuan tidak sulit dgn blogger umNGOK.)

Munkin,kewujudan TG haji hadi masih releven dalam PAS dek kerna penyokong dan pengaruhnya yang masih ada di sekitar Terengganu dan segelintir di negeri negeri lain..paling kurang,maanfaatnya masih ada.

tapi gua tidak nampak sebarang faedah dengan adanya ckgu Pa,abg Nash n mr.Ros mms dalam PAS...buang karang je....

Ckgu Pa gua tidak fikir punyai aura yang bisa beri manfaat kepada PAS bahkan gua fikir kehadirannya buat orang bukan islam lari dari PAS.

Begitu juga abg Nash,pengaruh kat negeri sendiri pun tiada,sebab tu kena tanding kat Kelantan baru boleh menang...tu pun atas ehsan TGNA..

Sorang lagi tu......SIAPA dia...gua tak kenal sangat pun...pernah la dengar namanya sekali setahun,tapi kalau bicara soal pengaruh..perghhhhhhhh,,menag takde sen pun dia duduk dalam PAS..keluar aje la.....kehadiranmu menyerabutkan..

Hasan ali khabarnya akan dihukum,tapi setakat mana sangat la....jadi gua sokong kalau Tan Sri Khalid Ibrahim pecat dia dari pentadbiran kerajaan Selangor seperti yang dicadangkan oleh beberapa pihak yang anti Ug..dia pun gua fikir tiada nilai kepada PAS sekarang....hanya sekadar penyemak jer...

islam agak sukar terlaksana jika proksi umNo wujud dalam PAS kerna mereka adalah satu bebanan kepada PAS....

5 comments:

denaihati said...

Perjuangan ISLAM bukan melihat nilai komersial tapi nilai IMAN dan TAWQA di sisi ALLAH swt.

Unknown said...

sipakah anda untuk menilai budi pekerti orang? kadang-kadang orang macam nila yang buat pakatan rakyat berpecah dan dipandang serong orang lain.

terlalu fanatik jugalah yang menyebabkan PKR dianggap musuh dalam selimut.

cucu chemat melaka said...

pimpinan pas penakut2 belaka,kenapa takut nak buang parasit yg akan terus berjangkit ke pimpinan pas yg lain...kan semua nya pimpinan pas tu bertaraf ulamak,kenapa mesti takut,kenapakah...SAIDINA ALI,MUAWIYAH DAN SAIDATINA AISYAH BERPERANG SESAMA SENDIRI.....SIAPA KAH MEREKA2 INI....APAKAH MEREKA TAK SAYANG PADA PERPADUAN,SAMPAI SANGGUP BERBUNUH2AN SESAMA SENDIRI....APAKAH MEREKA TAK SAYANG PADA ISLAM,KENAPA SANGGUP BERPECAH DAN BERBUNUH2....CUBA TANYA DIRI KITA MEREKA2 INI SIAPA....

keraspedal said...

denaihati:

siapa yg cakap??ko gua rasa x faham maksud posting wa la..

خير الأنوار بن قمر الدين

siapa yg buat pas/pakatan berpecah sebenarnya..gua atau mamat yg jumpe blogger umNGOK tu..

cucu chemat melaka:

ya,pemimpin PAS (segelintir)takut unutk buat perubahan.....lantak la...tu yg ramai kecewa bangat dgn PAS barangkali...

Anonymous said...

SEDIH SEDIH SEDIH SEDIH SEDIH SEDIH SEDIH SEDIH SEDIH SEDIH SEDIH SEDIH SEDIH SEDIH SEDIH SEDIH SEDIH SEDIH SEDIH SEDIH SEDIH SEDIH GUA TENGOK SAMPAI MCM NI SEKALI TAHAP PEMIKIRAN ORG2 KITA. KUTUKAN MAKIAN ADALAH MAINAN HIDUP

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts