Tuesday, October 13, 2009

mahathir menghina dirinya pabila dia kata dia gembira dia salah..

ni petikan dari blog mahathir yang gua amik kat malaysiakini,,,

“Jangan pula ada yang mendakwa, walaupun mereka jelas terlibat dengan rasuah, tidak salah jika dicalonkan, bahkan jika mereka dilantik menjadi menteri kewangan,” tulis Dr Mahathir dalam blognya.

“Saya gembira kerana saya salah dalam masalah calon bagi pilihanraya kecil Dewan Undangan Negeri Bagan Pinang”.

“Saya percaya BN akan menang walau siapa pun jadi calon, tetapi mungkin kemenangan yang tidak sebaik 2008.

“Tetapi kemenangan yang diperolehi oleh Isa (bukan ISA) amatlah mengkagumkan,” tulis Dr Mahathir lagi.

perghhh....mahathir ni,baru je mula nak respek dia coz menentang calon yang rasuah,tapi kenyataan terbaru dia memang mengecewakan..

mahathir ni pehal,dah nyanyuk ka?sebetulnya dia benar dalam menentang isa samad menjadi calon umNo kerana isa samad ada rekod yang akan mengagalkan umnO untuk berubah dari perangai buruk asalnya iaitu selalu mengamalkan rasuah..(tp gua yakin uMnO sudah tidak dapat diubah lagi).

time dia benar benar salah,dia kata dia betol,bila dia dah betoi,dia kata dia salah pulak....lantak ko la mahathir...engkau memang dah tidak dapat di'pulih'kan dari penyakit "tak betoi"dulu kini dan selamanya...

2 comments:

Anonymous said...

mahashit mahafiraun ni berkepala lalang dimana angin kencang bertiup disitulah dia akan lentok tundok.memang maha firaun ni mudah lupa,dia terlupa yang dia telah meludah kelanggit tercirit kemuka sendiri.

keraspedal said...

anon:

gua pikir,dia tercirit tu,dia sambung wayar kat punggung dia and letakkan hingga ke mulutnya...lepas dia tercirit,dia makan balik...kah..kah..kah..

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts