Thursday, October 29, 2009

lebih bagus setiausaha agung DAP berbanding setiausaha agung PAS

Setiausaha Agong PAS, Mustafa Ali bersungguh-sungguh mempertahankan supaya tindakan pemecatan serta-merta Dr Hasan Ali tidak diambil dan alasan yang beliau berikan ialah PAS akan dipandang serong oleh lebih 70 wartawan yang sedang menunggu keputusan mesyuarat diluar Ibu Pejabat PAS - alasan paling tak munasabah pernah dilontarkan oleh "Setiausaha Agung PAS" - Perisik rakyat..

perghhh...

ni setiausaha agung parti islam ni..pertahankan orang yang membawa masalah besar kepada PAS selangor..isu perjumpaaan dengan blogger umNo haprak,isu,kalau dulu isu kondem selcat,yang jelas menentang pakatan rakyat selangor.

alasannya,seperti yang dinyatakan di atas,"tak nak dipandang serong 70 wartawan"....dia ni tak tahu ke lebih 70 000 penyokong PAS akan pandang serong kat PAS dek kerana hasan ali sahaja.tarak guna punya olang..

dibandingkan dengan setiausaha agung dap,YB Lim Guan Eng,pergghh,lagi baik LGE..LGE lebih celik POLITIK berbanding mustapa ali ni.

PAS akan dipandang serong dek kerana setiausaha agung yang cap ayam ni dan DAP telah dipandang dengan lebih baik oleh orang melayu islam dek kerana sikap,perangai serta kebijakan dan keberanian LGE dalam perjuangkan rakyat...dipenjara kerana seorang melayu...baik LGE 10 kali berbanding mustapa Ali nih...

3 comments:

KeLiNg PuTiH said...

Buat apa lagi nak tunggu dalam parti yang kita dah tak percaya dengan presidennya, kita dah tak mempercayai timbalan presidennya, kita tak yakin dengan setiausahanya, dah hilang penghormatan pada ketua Penerangan, dah tak tahan perangai Ketua Dewan Ulamaknya, dah berbulu dengan Ketua Pemudanya...organisasi tertinggi parti dah hancur, kita dah tak percaya.Kalau aku lah ada sikap sedemikian, sah aku dah cabut, aku tak tunggu lagi dah....tiada lagi Parti @ jemaah lagi dah kalau dah gitu....

aduka terunA said...

waaa kkakkkkaaa, woi mamat lu apa pasal lagi banyal gila? berapakali wa mau cakap sama lu??
Lu tarak otak ke????lu kena listkan sekarang kita punya pimpinan Kita untuk tadbir ganu pinya pas.Semua org sudah kutuk giler2 ganu punya geng....wa lu mesti jumpa itu dr syed Azman sama itu berahim giler kolaibai....waakkaaaaaa....lu semalam punya ubat jangan lupa makan wooooo....berapa kali wa mau cakap????lu mesti list kat itu next posting ok.....lu jgn cakap kosong maaa... nanti wa sumpah lu jadi katak pisang serupa berahim Ali sama adun Kelang selangor ma.....wakkaaaaaaaaaaa....

keraspedal said...

keling putih:

demi islam ...kena bersabar je...harap dapat pertolongan dari Allah...

aduka teruna:

nanti sat...

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts