Saturday, October 31, 2009

Ahli PAS yang anti TGNA bleh berambus....nyah ko dari PAS.


gua baca dalam blog list malaysia,tajuknya mengenai "perwatakan"suara rasmi PAS yakni harakah yang seakan cuba menjatuhkan TGNA..anda boleh baca di sini.

Satu yang gua nak tekankan,tak kira siapa,harakah ke,siasah ke,pemimpin PAS ke,pemimpin TERTINGGI PAs ke,penyokong PAS ke,barua umNo dalam PAS ke,blogger PAS ke,kalau anda anti Tok Guru Nik Aziz,gua fikir lu boleh berambus dari PAS.

Korang adalah manusia yang lupa akan jasa TGNA..korang condong kepada proksi parti thogut yang telah menjadi musuh tradisi PAS sejak berdekat lamanya..

korang ingat PAS mampu menang besar di kelantan tanpa TGNA??siapa cakap kemnangan BESAR PAS di kelantan bukanlah faktor TGNA adalah manusia yang kurang waras atau bahasa lebih lembutnya gua panggil GILA....tengok di Terengganu,,kalah dua kali berturut turut walaupun PAS punyai modal besar untuk memamposkan BN umNo.

sekarang gua tengok,bukan setakat blogger umnO yang berani mengkeji TGNA,hari ini ada blogger pas yang sindir TGNA secara terang terangan.

Korang nak tengok natijahnya,kalau korang terus begini....tunggulah PRU 13,pasti dengan izin Allah,PAS akan kalah teruk berbanding dua rakannya DAP dan PKR yang akan semakin mengusai parlimen...katak katak dalam PKR dah ramai berambus,kita target SIFAR katak selepas pilihan raya umum ke 13 nanti...

BLOGGER INI MENYOKONG PENUH TOK GURU NIK AZIZ.....
ALLAH PANJANGKAN USIA TOK GURU...
TAKBIR..
ALLAHUAKHBAR

1 comment:

Anonymous said...

Salam saudara..beginilah natijahnya ketaksuban saudara yang melampau..saya juga hormat TGNA sbgai seorang tokoh agama dan ahli politik yang hebat.Tapi jgn sampai ketaksuban saudara itu menyebabkan saudara menafikan kewujudan ALLAH yang memberikan kemenangan kepada PAS (esp. di Kelantan)..ketaksuban saudara (menafikan pertolongan Allah) boleh menyebabkan saudara jatuh syirik

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts