Thursday, October 29, 2009

Nasha Mat Isa Patut Letak Jawatan Ahli Parlimen Bachok Kerana Maruah.


Setelah keputusan pertemuan peringkat tertinggi Pas semalam diadakan, dapat disimpulkan bahawa masalah masih belum diselesai dan kekusustan masih belum terlerai. Penyakit tidak diubati malah hanya dengan rawatan terapi minda yang berbunyi: Perkukuhkan Pakatan Rakyat.

Semua pimpinan dan ahli PAS diminta beriltizam untuk untuk memperkukuhkan Pakatan Rakyat. Satu seminar khas mengenai pengukuhan Pakatan rakyat akan dilangsungkan. Penulis merasakan seminar itu adalah seminar yang sama yang akan dijalankan pada bulan Disember nanti.(baca posting penuh di sinarhairan).


amat setuju....selain letak jawatan dari jawatan YB bachok,gua juga cadangkan agar dia ni keluar berambus terus dari Parti Islam Semalaysia..

2 comments:

Anonymous said...

Bodolah orang PAS ni. Dah tak tahu mana yg musuh sebenar. DAP tu dijadikan kawan baik. UMNO dimusuhi. Memang kalau dah jauh dari rahmat Allah, inilah jadinya.

Baru diuji dgn kemenangan yg sikit, terus lupa asal usul perjuangan. DAP yg dari dulu memang menentang negara Islam, dijadian kawan sejati.

Semoga diberi hidayah seluruh penyokong dan ahli PAS. Amin

keraspedal said...

anon;

ko lagi bodoh..
ya,dap dulu pernah tentang ngr islam,tp seperti yg gua selalu sebut,itu normal sebab dap tu bukan islam...tp umNo ni yg ngaku islam sendiri tolak islam...ini lagi teruk..

nak bukti??tengok lah Malaysia sekarang....

buka mata..buka minda..kenali diri...

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts