Tuesday, June 2, 2009

runtuhnya stadium terengganu:mat said sungguh bertuah.


pagi ni,jam 7.30 pagi,suatu yang mengjadi kebanggaan terengganu telah runtuh bagai dibom dengan 50 biji C4...banyak mana 'boreh' rakyat terengganu lesap.

stadium ni,Idris jusoh yang mulakan projek,dia la yang pilih kontraktor dan semuanya.dengan takdir Allah,mat deris ni terjatuh dari kerusi menteri besar maka naik lah mat said.selepas siap stadium ni dibina,maka mat said pun dapatlah nama..glamer lah mat said.

kemudian,pada 2 jun 2009,jam 7.30 pagi,stadium yang dibina  dengan boreh rakyat sebanyak rm270 juta ni dengan takdir runtuh menyembah bumi,kemudian yang dapat nama adalah mat deris jusoh.sebab apa,sebab dia lah yang bertanggungjawab terhadap projek ini pada awalnya.mat said tersenyum riang,peluang deris nak jadi menteri besar dan tinggal 0.oooo1 peratus dah..kah kah..kah  

2 comments:

Unknown said...

Itulah kepandaian Deris Jusuh,Stadium boleh runtuh..
ih,ih,ih angin tidak,ribut tidak tiba-tiba runtuh..Salah satu contoh projek BN yang berjaya.Jangan sampai Parlimen pulak runtuh sudah.Malu kat negara luar.
"Deris..Angkat kaing Stadium mung dah runtuh"
Ha.ha.ha

Anonymous said...

Begitu lah cangihnya teknologi yang digunakan pakai untuk membina stadium yang bernilai 270 juta ini.mungkin tempuh hayat gunapakai stadium ni telah di tetapkan untuk tempuh satu tahun sahaja.
Jadi pada tahun ini akan ada lagi tender untuk membina stadium baru lagi.
Jadi tiap tiap tahun kerajaan terengganu kena buat budjet satu stadium untuk satu tahun.
BARU LAH KRONI KRONICAP AYAM NI BOLIH CARI MAKAN.....

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts