Monday, June 1, 2009

menjelang muktamar pas:politik wang mungkin tiada,PHD mungkin ada!


PHD...korang tahu maknanya..kalau korang belajar tinggi tinggi,dapatlah phd,gaji permulaan pun dah rm5k.tu phd yang cerdik,ni ada satu lagi phd dan gua percaya phd ini ada dalam sanubari sesetengah perwakilan pas.korang tahu maknanya,???tak tahu?apsal la bengap sangat,ok la,biar gua beritahu makanya.ia bermaksud Perasaan Hasad Dengki(PHD)..

yea la kan,lumrah hidup,masa susah dulu,semua saling bertolak ansur,tidak gilakan jawatan,kini,dah diambang kejayaan,mulalah timbul perasaan "berhak",'hak","hak"...

memang hidup ni kita tidak boleh lari dari dengki@cemburu,tapi demi kepentingan parti dan rakyat,gua mohon,kita sama sama berdoa pada Allah,jauhkan lah PHD tu dari dalam setiap pimpinan pas.jika ada PHD ni,pas bakal hancur,gua pikir,kerana penyakit ni la krisis di perak berlaku..dengki kerana tidak terpilih jadi mb,padahal kerusi orang dia lebih banyak,maka timbullah dalam hati nak memberontak,bila dah berlaku macam ni,sah tak lama,hancur la kita..

MOGA DIBUANG JAUH JAUH YEA!!!

No comments:

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts