Friday, June 19, 2009

Bila menteri cap ayam bersuara...


Muhyiddin Yassin,yang juga timbalan menteri perdana malaysia berkata sama ada rakyat mengundi Barisan Nasional (BN) atau pun Pas, kedua-duanya pun membolehkan umat Islam di negara masuk syurga.

Timbalan Presiden Umno itu berkata, perkara yang boleh menghalang orang Islam daripada masuk syurga adalah dosa mereka dan bukannya kerana memilih suatu parti.

tu la,kalau dah bangang,memang akan bengang dulu kini dan selamanya..memang bukan hak gua nak kata dia tu masuk syurga dia tu masuk neraka,cuma ucapan lawak muhyidin memang tahap kritikal.

umNo pada dasar pun dah bertentangan dengan islam,united MALAY nasional organisation.bunyi dah perkataan yang melambangkan perkara yang tidak diajar islam iaitu perkauman.umNo ni dasarnya assobiyah,islam larang assobiyah,camne nak masuk syurga.

islam juga melarang umatnya mengamalkan rasuah,umNo ni dah terang terangan parti rasuah,tak caye tanyalah khairy..nak masuk syurga camne.

umNo dulu roboh rumah Allah,camne nak masuk syurga Allah.

umNo juga selalu anjurkan pesta pesta maksiat,nak masuk syurga camne,gambar di atas tu buktinya..

banyak perkara yang dilakukan umNo ni bertentangan dengan islam bahkan ada dalam katogeri melawan islam,cmane nak masuk syurga..

gua tak kata kalau undi pas masuk syurga,itu kerja Allah,cuma cuba bandingkan antara dua.mana yang lebih dekat dengan islam....korang fikir la sendiri.





No comments:

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts