Saturday, June 27, 2009

kebenaran apa yang disebut TGNA


Apabila tuan guru Nik Aziz menyamakan umNo dengan ajaran sesat,komunis,itu semua ada buktinya,bahkan sangat jelas.tetapi tindakan beliau ini mendapat respon terus pumuda umNo yang bertindak membuat laporan polis terhadap beliau.yea la,beruk dah kepanasan,takde cara lain dah selain membuat laporan polis,apa macam kalau mereka menyangkal dakwaan tuan guru nik aziz,serta beri bukti apa yang tuan guru kata tu salah,baru kredibiliti mereka tidak berada di tahap terendah.

bila tok guru kata umNo ni seperti parti ajaran sesat,macam ayah pin si pemilik kerajaan langit tu la,itu ada kebenarannya.perkara yang membuktikannya adalah melalui konsep bawaan pak lah badawi iaitu islam hadhari,jarang sudah kedengaran islam hadhari ni,yang selalu kita dengar sekarang adalah haGARI je kan,tetapi konsep ini masih belum terhapus.islam hadhari masih ada walaupun dah menyepi.islam hadhari jelas dah sesat apabila ia kelihatan mendokong sisteri in islam,ha,sebut pasal sis pulak,sis ni diketuai oleh anak anak bekas pemimpin tertinggi umNo,...gua nak tanya siapa yang berani kata sis ini tidak sesat,berikan hujah serta dalil anda.kita cakap bukan pakai otak,kita cakap pakai akal,kambing pun ada otak,tapi dia tak guna akal,kenapa?sebab dia takde akal la.

bila tok guru kata umNo tu sama dengan komunis,betul la(tok guru sentiasa betul),ok,komunis dan umNo jurang perbezaan mereka tidak besar,hanyalah berbeda pada majoriti kaum yang menyertainya.kita dakwa komunis menolak Allah,menolak agama,mereka aties,la,umNo pun menolak Allah,menolak hukum Allah.takde bezanya dua tu dari segi ini.tp,dalam komunis ada rasuah dak?

apa yang tok guru cakap setiap kali ada kebenarannya,tok guru tidak bercakap kosong.dah apa yang tok guru cakap,gua percaya 100 peratus kecuali apabila tok guru cakap,umNo parti bersih,jom kita berbincang.

1 comment:

mola said...

Setuju. Saya percaya tok guru macam TGNA tu tidak pernah cakap lepas je, macam depa tu lah! Sesuatu yang berat akan disebut setelah sembahyang istiharah, saya caya tu. Sebab, tok guru macam ni, dia bercakap kepada Allah, demi Allah, hang pa dan kita sume cuma tumpang dengaq je.

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts