Wednesday, June 3, 2009

husam sedia kalah,tetapi harus menang...


Berdasarkan satu wawancara sebuah akhbar bersama dato paduka husam musa,beliau mengatakan bahawa beliau akur jika beliau kalah dalam pemilihan untuk jawatan timbalan presiden pas.

namun begitu,dato paduka husma musa harus menang pemilihan timbalan presiden nanti...kerana apa??..........

kemenangan dato paduka husam musa adalah penting bagi pas bagi terus menyelesaikan satu masalah yang terdapat di dalam sesetengah pemimpin pas iaitu yang bersikap ingin bekerjasama dengan umNo.

husam musa adalah antara yang layak untuk menerajui pas pusat sekaligus menerajui pentadbiran kerajaan malaysia yang mana umNo akan bertindak sebagai pembangkang.kerana kita dapat lihat ada dalam kalangan pemimpin tertinggi pas kini yang bersikap liberal terhadap umNo(pro umNo).

husam musa juga adalah anak didik tuan guru nik aziz,dan beliau mempunyai pemikiran politik yang sama dengan gurunya.

kemenangan husam(jika menang)juga akan membuang terus keraguan banyak penyokong pas yang bukan ahli bahawa pas akan bersatu dengan umNo.isu muzakarah pun dah hampir timbulkan kemarahan pengundi pas yang bukan ahli pas.kerana apa?kerana husam bukanlah dari golongan pemimpin yang pro muzakarah,.kita dapat lihat ada segelintir pemimpn pas yang tergila gilakan muzakarah sedangkan jika ia berjaya,pas akan mengkhianati pengundi yang mengundi pas pada pilihan raya umum yang lalu.kerana terdapat diantara mereka yang mengundi pas kerana benci akan umNo(bukan melayu islam).

.

mohamad sabu bukanlah tidak layak,tetapi,buat masa sekarang,hanya husam musa mampu membawa memimpin pas untuk menerajui pemerintahan yang mana umNo adalah sebagai pembangkang.namun begitu,jika ditakdirkan husam musa kalah,mhammad sabulah yang selayaknya memegang jawatan timbalan presiden pas.

go..go..husam musa..

go..go..mat sabu..

No comments:

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts