Friday, June 12, 2009

hadi,nasa perlu minta maaf secara terbuka....



Berikutan isu kontroversi kerajaan perpaduan antara pas dan barisan nasional yang hampir menjahanamkan pas,dimana pas dikeji,dikritik rapat oleh penyokong serta pemimpin gagasan pakatan rakyat yang terdiri daripada pkr dan dap,ustaz hadi dan nasarudin mat isa harus meminta maaf secara terbuka kepada semua.iaitu penyokong serta pemimpin lain dari pakatan rakyat.

Selain itu,ustaz nasa juga perlu meminta maaf secara terbuka kepada mursidul am pas tuan guru Nik Aziz Nik Mat kerana kenyataan beliau yang kelihatan "menghina" tuan guru .dia dipetik berkata bahawa pendangan tuan guru Nik Aziz Nik Mat tentang kerajaan perpaduan hanyalah pandangan peribadi.

Sesungguhnya,pandangan tuan guru adalah pandangan parti.tuan guru nik aziz sudah sinonim dengan pas.pemimpin pas yang punyai pengaruh paling tinggi adalah tuan guru nik aziz.ustaz nasa apa ada?bertanding di negeri sendiri pun kalah,dengan ehsan tuan guru nik aziz lah dia berjaya mengjadi ahli parlimen mewakili kawasan bachok.

pada 2004,ustaz nasa bertanding di besut,negeri haji hadi,kalah,ini brmakna haji had sndiri tidak mampu manarik orang ramai mengundi pas.sekarang,cuba hangpa pergi kat masjid haji hadi jumaat ni....berapa orang yang datang,adakah seramai dulu?.

kenyataan tuan guru nik aziz bahawa pemimpin yang menyokong kerajaan perpaduan adalah boneka umNo juga harus diambil berat,ini ada kebenarannya.boneka umNo ini juga bacul apabila tidak mengjawab kepada persoalan ketua menteri pulau pinang mengenai kerajaan perpaduan.ini sesuatu yang memalukan parti.

mengenai mustafa ali yang MERAYU agar isu ini tidak dibicarakan lagi,ini tidak masuk akal,kita harus terus bicarakan isu ini sehingga perkataan kerajaan perpaduan tidak lagi keluar dari mulut "boneka"umNo ini.cikgu Pa pun penyokong UG jugak kan..la patutla.

kesimpulannya,dengan segala haru BIRU yang berlaku di dalam pas sekarang,ustaz hadi serta ustaz nasarudin mat isa perlu(wajib) minta maaf secara terbuka kepada semua pemimpin serta penyokong pakatan rakyat.dalam hal kerajaan perpaduan,nampaknya mahathir lebih cerdik berbangding hangpa dua orang.ustaz mustafa juga harus meminta maaf kerana dia turut terlibat di dalam hal ini secara langsung.begitu juga pemimpin pro umNo ini.minta maaf sebelum terlambat.

1 comment:

Unknown said...

saya sangat setuju

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts