Monday, June 8, 2009

saat terakhir nasarudin akan menjadi ahli parlimen..


Sesungguhnya timbalan presiden pas sekarang tidak tahu berterima kasih,betepa tidak hormatnya dia kepada tuan guru nik aziz apabila mengatakan pandangan tuan guru mengenai kerajaan perpaduan hanyalah pendapat dan tidak mewakili keseluhuran parti.

tuan guru nik aziz sudah sinonim dengan pas,kita sebut pas,kita ingat kepada tuan guru nik aziz,nasarudin tu  2,3 kerat jer yang kenal.pendapat tok guru tidak boleh dibantah walaupun oleh presiden sendiri,tok guru adalah ulama politik yang berkaliber.kamu musuhi tok guru,kamu musuki semua penyokong pas.pengaruh ustaz nasa tidaklah kuat mana pun...

ustaz nasa tidak sedar di mana kawasan di sekarang,kalau bukan kerana ehsan tok guru yang memberinya bertanding di bachok,dia masih bukan ahli parlimen sekarang.nak tanding kat besut??tunggu peristiwa yang menimpa anwar ibrahim pada tahun 1998 la.baru boleh menang.

bukti tok guru Nik Aziz berkaliber adalah beliau berjaya mengekalkan kelantan untuk berada di bawah pemerintahan pas,....terengganu?kalau  haji hadi hebat,sekarang kita(pas) dah perintah dah terengganu,namum begitu,masih ada rakyat yang kurang yakin dengan pemerintahan haji hadi,sebab tu kita kalah.dan malang sekali juga,pemimpin pas terengganulah yang paling ramai menyokong kerajaan perpaduan.(gua tunggu ceramah ustaz azhar idrus la pasal hal ni,gua tabik kat ustaz azhar kalau beliau tidak pro umNo dan gua percaya ustaz azhar begitu..hidup ustaz azhar).

Nanti,pada pilihan raya ke 13,gua percaya tok guru mesti tak beri dah orang luar masuk kawasan beliau,lebih lebih lagi orang luar yang menentang beliau walaupun se-parti.

ustaz  nasa,berubahlah...nanti bila rakyat dah muak,anda mungkin hanya tinggal sejarah.....

No comments:

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts