Thursday, June 18, 2009

pro kerajaan perpaduan tiada di manik urai....


sebagai strategi berkempen di manik urai,poster presiden pas tidak akan digunakan sebagai bahan kempen di pilihan raya kecil manik urai.

ini sesuatu yang amat jarang berlaku,adalah suatu kebiasaannya,jika terdapat pilihan raya yang diwakili pas,pasti poster tuan guru nik aziz dan haji hadi sebagai presiden pasti satu kewajipan.kata orang,jika ada gambar ulama,penyokong akan lembut hati ler.

walaupun pas kelantan mengatakan ini tiada kaitan dengan kerajaan perpaduan,gua tidak percaya 1000 peratus,gua ni pemikiran berterus terang,nak terasa,terasa lah,nak kutuk kutuk la,cuma saya suka luahkan apa di hati.jadi gua dengan yakin kata ini berlaku kerana isu kerajaan perpaduan.

dan gua setuju dengan "kempen"sebegini...ni cara kita "ajar"pemimpin.

kat bukit gantang dulu pun,sikit je gua nampak gambar presiden pas...kenapa yea?

pas tidak dinafikan kita dapat lihat perpecahan,nak nafi macam mana pun,orang takkan percaya.kenapa ini berlaku,kerana ada "boneka"umNo dalam pas.dan sesungguhnya dia berjaya memecahkan pas.the only solution is,boneka tu harus keluar dari pas...tidak kiralah boneka itu presiden mahupun timbalan presiden.

nak join umNo silakan,itulah penamat karier politik anda.

anda mungkin sempat rasa jadi menteri setahun dua,dan kemudian anda akan terkubur...

2 comments:

Reezl said...

betul bro...
we don't need those puppets in PAS n PR...
they just a thorn in the meat...

Zenki said...

Anda terlalu emosi..sepatutnya kita mendoakan semuanya pulih secepat mungkin buat kemenangan Islam

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts