Thursday, June 18, 2009

tuan guru mula "garang"


respon yang diberi tuan guru nik aziz selepas si nacha memberi respon kepada najibc4 yang telah memberi respon positif mengenai kerajaan perpaduan memberi respon positif kepada penyokong pas yang menentang kerajaan perpaduan.

mursidul am pas itu memberi tahu nacha agar meletak jawatan sebagai timbalan presiden pas dan ahli parlimen bachok dan kemudian menyertai umNo jika dia dah gilakan sangat dengan kerajaan perpaduan.

menurut tuan guru lagi,kerajaan perpaduan bukanlah idea pas tapi datang dari segelintir individu,ia tiada hitam putih pun.

yea lakan,dah gila sangat dengan umNo tu,baik si nacha tu ceraikan pas dan kemudian kawin dengan umNo tu.tak yah nak haru birukan pas.ataupun si nacha ni boneka umNo yang dibayar untuk hancurkan pa dari dalam,nampaknya dia berjaya.

hah,tuan guru nik aziz dah bersuara,keluar berambus la sekarang....dengan adanya nacha.pas akan terus haru BIRU,bila nacha keluar,kurang la sikit haru BiRu tu...

1 comment:

ijoks2009 said...

Aku sokong 1000 peratus

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts