Saturday, June 6, 2009

baik,kita pegang janji ustaz nasarudin...


sebelum hari pengundi pemilihan pemimpin pas,ustaz nasarudin memberi kenyataan bahawa kepimpinan PAS menolak dakwaan bahawa PAS akan bersama Umno.

Sebaliknya beliau menyifatkan dakwaan itu sebagai satu spekulasi pihak tertentu sahaja.

Demikian kata Nasharudin ketika menjawab soalan bertalu wartawan ketika mengadakan didang media selepas merasmikan Muktamar Pemuda PAS ke-50 di Markas Tarbiyyah PAS Taman Melewar .

kita kira itu janji ustaz nasa,kalau janji itu dimungkiri,dan ustaz nasa sendiri terlibat bila pas dan umNo bersatu(jika itu berlaku).selayaknya ustaz nasa buang kopiah dari kepala kerana islam tidak mengajar umatnya agar memungkiri janji.

ustaz hadi juga sebelum ini menarik balik kenyataan beliau mengenai kerajaan perpaduan,tetapi,gua terdengar semula 'bunyi-bunyi'mengenai kerajaan perpaduan keluar dari mulut pemimpin pas .

..

dan saya menyeru seluruh penyokong pas berdoa agar tok guru nik aziz dipanjangkan lagi umur beliau kerana beliaulah satu satunya penyelamat pas yang sekarang berkuasa dalam pas.tanpa beliau,pas tidak mampu sekuat sekarang.

serta diharap ustaz husam musa terus berjuang agar pas sentiasa di landasan yang betul.

..ps-terkenang amanat tok guru haji hadi...

No comments:

Followers

Total Pageviews

sejak 19 april 2009,anda pengunjung ke :

pemberitahuan

gambar yang diletakkan bersama artikel adalah rekaan semata mata..tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meningggal dunia..


Popular Posts